درخواست گل؛ کازمیرو به یونایتد نزدیک شد

اریک تنهاچ پس از اینکه متوجه شد تلاش هایش برای جذب فرانکی دی یونگ از بارسلونا به موفقیت نمی رسد، توجه خود را به رئال مادرید معطوف کرد و کازمیرو هافبک دفاعی برزیلی این تیم را هدف قرار داد. شیاطین سرخ پیش از این تلاش کرده بودند آدرین رابیو را از یوونتوس به خدمت بگیرند.

وبسایت گل مدعی شده است که در مذاکرات منچستریونایتد و رئال مادرید بر سر انتقال کازمیرو پیشرفت چشمگیری حاصل شده و ستاره برزیلی بسیار به یونایتد نزدیک است.

در حالی که در ابتدای شایعات انتقال کاسمیرو به یونایتد “بعید” تلقی می شد، گل به نقل از منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد می گوید پیشرفت مذاکرات در ساعات اخیر به قدری سریع بوده است که می توان گفت هافبک برزیلی اکنون خیلی نزدیک به اولدترافورد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که احتمال انتقال کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید به منچستریونایتد به یکی از داغ ترین سوژه های نقل و انتقالاتی در روزهای اخیر تبدیل شده است، سایت گل مدعی شد اخباری دریافت کرده که حاکی از پیشرفت چشمگیر مذاکرات این دو است. باشگاه ها سقوط کردند بر اساس این ادعا، کاسمیرو به یونایتد نزدیک شده و به زودی با قراردادی به ارزش 72 میلیون دلار راهی انگلیس خواهد شد.

گفته می شود انتقال اورلین شوامنی به رئال در تابستان یکی از دلایلی بود که کازمیرو به این نتیجه رسید که جدایی از رئال گزینه مناسبی برای اوست. این هافبک 30 ساله افتخارات زیادی را با پیراهن رئال مادرید به دست آورده و حالا قصد دارد ماجراجویی دیگری در لیگ برتر را دنبال کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی