دردسر شیرین برای یحیی/ استراتژی جدید پرسپولیس برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال

دردسر شیرین برای یحیی/ راه جدید پرسپولیس برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال

این تیم به لطف خریدهای جدید و خوب پرسپولیس دیگر مشکل سال قبل را ندارد و کادرفنی این تیم نیمکت محکمی دارد. این مشکل نیز باعث می شود یحیی در انتخاب 11 بازیگر اصلی دچار مشکل شود و به نوعی این مشکل به معضلی شیرین برای گل محمدی تبدیل شده است.

این روزها وحید امیری به تازگی از مصدومیت بازگشته و دیاباته هنوز به فرم بدنی ایده آل نرسیده است، اما همانطور که می شنویم می توان از دیدار مقابل تراکتورسازی که بعد از اردوی تیم ملی برگزار می شود، هر دو بازیکن به لیست پرسپولیس اضافه شوند. .

پرسپولیس با اضافه شدن دیابات و امیری می تواند با این بازیکنان تیم دوم خوبی داشته باشد و اگر تیم دوم پرسپولیس هم در لیگ به میدان می رفت می توانست یکی از قوی ترین تیم های مسابقات باشد. نیمکت نشینان پرسپولیس عبارتند از احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، محمدمهدی احمدی، وحدت حنان اف، سینا اسدبیگی، کمال صغدا نیا، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، حامد پاکدل و مهدی عبدی که حتی ممکن است در ترکیب ثابت حضور داشته باشند. پرسپولیس. دارند.

پرسپولیس در فصل گذشته موفق به کسب جام نشد و بسیاری دلیل آن را کیفیت پایین برخی از بازیکنان این تیم و همچنین نداشتن نیمکت قوی عنوان کردند. برخلاف سال قبل، یحیی در این فصل تغییرات اساسی ایجاد کرد و با کنار گذاشتن چند بازیکن فصل قبل، چندین ستاره با کیفیت را به ترکیب خود اضافه کرد.

نتیجه این خریدهای خوب، ضربه سر بدون شکست تا اینجای فصل بوده است. با بازیکنان اصلی که این چند هفته برای پرسپولیس بازی کرده اند، شیخ دیابته و وحید امیری احتمالا بعد از فیفا روز به شرایط بازی می رسند و می توانند در لیست ثابت پرسپولیس قرار بگیرند.

لازم به ذکر است پرسپولیس پس از ناکامی در فصل گذشته و شکست در رقابت های لیگ به رقبای سنتی خود می خواهد این عنوان را از استقلال پس بگیرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال