درد آسیب دست؛ روی شانه گاو در هتل (عکس)

این مصدومیت خبر بدی برای بارسا و البته تیم ملی آمریکا است که باید در سه بازی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برابر مکزیک، پاناما و کاستاریکا بازی کند، اما نمی تواند از این بازیکن در بازی های خود استفاده کند. تیم
با این حال شرایط برای ژاوی بهتر است زیرا انتظار می رفت این بازیکن از دنی آلوز که تجربه بیشتری در بازی های حساس دارد در ترکیب خود برای بازی با رئال مادرید استفاده کند.
در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این کار چه خواهد کرد، اما تست های اولیه نشان داده است که او تا چند هفته آینده برای کادر فنی بارسا در دسترس نخواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1815976 |
27 مارس 1400 ساعت 22:07 |
11,947 امتیاز خبر|

5نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف گالاتاسرای رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 مقابل این تیم به برتری برسد.
با توجه به تساوی بدون گل دو تیم در ورزشگاه نوکمپ، شاگردان ژاوی هرناندز موفق شدند با این نتیجه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.
جرارد پیکه در جریان بازی به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد اما گفته می شود مصدومیت او جدی نیست و به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.
اما وضعیت دست خوب به نظر نمی رسد و با اعلام رسمی بارسلونا، این بازیکن نمی تواند تیمش را در ال کلاسیکو روز یکشنبه همراهی کند.

Dest تصمیم گرفت بعد از بازی با لیگ رائوپا به هتل بازگردد و عکس هایی از این بازیکن آمریکایی منتشر شد که نشان می دهد گاوچران او، گاوی، بازیکن را روی شانه خود گذاشته و به سمت هتلی در استانبول می رود، جایی که اعضای تیم بارسلونا در آنجا حضور دارند. دور.