درس بورسیه ای که استقلال در پرسپولیس داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نماد معاملاتی باشگاه استقلال به دلیل عدم ارائه و بررسی صورت های مالی مطابق با مقررات بازار فرابورس متوقف شد. این باشگاه برای پرداخت بدهی های خود بیش از حد تعیین شده از سوی کمیته هزینه ها هزینه کرده و تعلیق فوق را نیز لحاظ کرده است. از سوی دیگر، باشگاه پرسپولیس با رعایت قوانین مقرر به دنبال این است که از عواقب احتمالی جلوگیری کند. رضا درویش با اشاره به اینکه این باشگاه از درآمدهای بورسی خود به اندازه تعیین شده استفاده می کند، پرداخت هزینه ها از محل درآمد را به درصدی که کمیته هزینه تعیین می کند محدود کرده است.

باشگاه پرسپولیس با رعایت قوانین کمیته هزینه ها تلاش می کند تا مشکل باشگاه استقلال را از بین ببرد.

درس بورسیه ای که استقلال در پرسپولیس داد


سرویس خبر شماره: 1851201
10 نوامبر 1401 ساعت 04:00
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آنها دوست ندارند اشتباه رقیب را تکرار کنند

وی با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی ها منابع درآمدی ایجاد کرده است، افزود: اگر همه چیز را صرف بدهی کنیم سرمایه اولیه مردم از بین می رود. کمیته هزینه ها میزان این موضوع را تعیین می کند. سعی می کنیم با منابعی که می توانیم جذب کنیم هزینه های باشگاه را تامین کنیم. فکر می‌کنم ما تنها تیم لیگ برتری هستیم که بازیکنانش حداقل 30 درصد از قراردادها و پاداش‌هایشان را برای بردهایشان دریافت کرده‌اند. این نکته را هم می گویم که جالب است و شاید در 20 تا 30 سال گذشته اتفاق نیفتاده است. همه تیم های اصلی 50 درصد قرارداد خود را دریافت کردند و چندی پیش پاداشی داشتیم که نسبت به سال های قبل عملکرد خوبی داشت.

مدیرعامل پرسپولیس که مهمان شبکه خبر بود، گفت: کار بسیار سختی داریم. بسیاری از طلبکاران و کسانی که برای خود مطالبات ایجاد کرده اند فکر می کنند این یک قلک غیرقابل توضیح است. بدهی مالیاتی ما از سال 85 حدود 300 میلیارد بوده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی