دروازه بانان تیم ملی و رقابت بی پایان

رقابت بین دروازه بانان تیم ملی اینگونه تمام نمی شود. به خصوص که حالا کارلوس کی روش با ظاهری جدید وارد تیم ملی شده است. در دو جام جهانی اخیر یکی از نقاط قوت تیم ملی خط دروازه بوده است. در جام جهانی 2014 این علیرضا حقیقی بود که سیوهای طلایی به خصوص در بازی با آرژانتین انجام داد و در جام جهانی قبلی نیز علیرضا بیرانوند پنالتی کریس را مهار کرد و به تیم ملی کمک کرد تا مقابل پرتغال یک امتیاز کسب کند و به نظر می رسد. که در جام حذفی هم تیمی ایران در جام جهانی بعدی در امتیاز گل قوی خواهد بود. علیرضا بیرانوند به همراه سیدحسین حسینی، پیام نظام و امیر عابدزاده رقابتی پرشور و سالم را برای رسیدن به بالاترین سطح آمادگی در آستانه جام جهانی آغاز کرده اند. یکی از آنها حذف می شود و سه دروازه بان در لیست نهایی تیم ملی قرار می گیرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844372
28 سپتامبر 1401 ساعت 09:54
758 امتیاز خبر

0نقطه نظر

حضور در تیم ملی برای جام جهانی برای هر بازیکنی حتی اگر با بازی همراه نباشد یک افتخار است و بهترین بهانه برای خوب تمرین کردن است. ساحل؛ دروازه بان های دعوت شده به اردوی تیم ملی مردان شماره یک تیم های خود هستند. تمرینات و رقابت خوب تیم ملی آنها را برای بازگشت به اردوی تیم های باشگاهی آماده می کند و بهانه خوبی برای دروازه بانان تیم ملی برای ادامه رقابت در تمرینات است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید گزینه اول کارلوس کی روش علیرضا بیرانوند باشد اما اگر این دروازه بان آمادگی خود را نشان ندهد به زودی جایگاه خود را در تیم ملی از دست خواهد داد و از سوی دیگر دروازه بانان تیم ملی آنها هم به خوبی می دانند که اگر خوب تمرین کنند، می توانند هر لحظه فرصت بازی داشته باشند، همانطور که امیر عابدزاده در بازی های قبلی تیم ملی این فرصت را داشت.

تمرین جدی و تا حدودی سفت و سخت دروازه بانان تیم ملی در اتریش ادامه دارد.

دروازه بانان تیم ملی و رقابت بی پایان