دروازه بان آلمانی سیتی ناجی ناگهانی تیم پپ


سرویس خبر شماره: 2008066
20 مارس 1402 در 9:41 ب.ظ.
333 امتیاز خبر

3نقطه نظر

ادرسون رفته، یکی بهتر آمده است!

استفان اورتگا به عنوان دروازه بان دوم منچسترسیتی وارد زمین شد، اما نقش مهمی در روند شکست ناپذیری آن تیم مقابل لیورپول داشت.

دروازه بان آلمانی سیتی ناجی ناگهانی تیم پپ

به گزارش مجله اخبار فوتبال، در ابتدای نیمه دوم دیدار لیورپول و منچسترسیتی بود که صحنه برخورد داروین نونس، مهاجم لیورپول با ادرسون دروازه بان منچسترسیتی باعث مصدومیت ادرسون شد و پس از دقایقی، او ترک کرد. زمین مصدوم است تا اینکه استفان اورتگا، دروازه بان دوم منچسترسیتی وارد زمین شود.

این تغییر در شرایطی رخ داد که در نیمه دوم بازی حملات لیورپول بسیار خطرناک تر از نیمه اول بازی بود و با توجه به تغییر ادرسون انتظار می رفت که اورتگا شرایط سختی را تجربه کند، اما بر خلاف انتظارات دروازه بان بسیار باتجربه آلمانی، او عمل کرد.

در حالی که ادرسون در نیمه اول 7 شوت به سمت دروازه داشت، تنها یک ضربه مهار کرد و در نیمه دوم لیورپول به هر طریقی سعی در تغییر نتیجه داشت، اما در هر دوازده شوت بازیکنان آنفیلد، 5 شوت داخل چارچوب بود. 4 ورود سیو اورتگا.

این عملکرد باعث شد تا هواداران فوتبال در سراسر جهان به این باور برسند که منچسترسیتی یک تیم کامل دیگر با یک دروازه بان بسیار آماده روی نیمکت دارد و هر زمان که پپ گواردیولا تغییری را در تیمش حس کرد، می تواند این کار را انجام دهد.

مجله اخبار فوتبال خارجی