دروازه بان جنجالی با دو رویارویی ویژه به انگلیس بازگشت

دروازه بان جنجالی استون ویلا برای دیداری جذاب آماده شد. این رویارویی برای او و لوریس تکرار فینال جام جهانی 2022 بود، اما اونای امری فعلا از استفاده از مارتینز خودداری کرده است. به جای او، رابین اولسن سوئدی مقابل تاتنهام بازی کرد.

1787242

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دبو مارتینز پس از پشت سر گذاشتن یک جام جهانی به یاد ماندنی و البته پرجمعیت، سرانجام به انگلیس بازگشت تا تیمش استون ویلا را در لیگ برتر انگلیس همراهی کند. با وجود اینکه او در ترکیب تیمش نبود اما دو لحظه جالب داشت. یکی درگیری و در آغوش گرفتن هموطن خود کریستین رومرو در تیم رقیب و دیگری گپ کوتاهی با هوگو لوریس، آخرین حریف قطر در جام جهانی.

1787240


سرویس خبر شماره: 1862420
12 ژانویه 1401 در 00:32
2.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

مارتینز بازی نکرد اما در مرکز توجه بود

مارتینز نیز در حاشیه این دیدار از فرصت استفاده کرد و با هموطنش رومرو دیدار کرد. او پس از پایان مسابقه با انتشار عکسی از او که رومرو را در آغوش گرفته بود، دلبستگی خود را به هموطن خود ابراز کرد.

1787241



مجله اخبار فوتبال خارجی

در لحظاتی قبل از شروع مسابقه، دوربین ها توانستند تقابل مارتینز و لوریس را به تصویر بکشند. دو دروازه بان در تونل مقابل هم قرار می گیرند و این دروازه بان آرژانتینی است که ابتکار عمل را به دست می گیرد و به سمت لوریس می رود و دستش را دراز می کند.

دروازه بان جنجالی آرژانتین در اولین حضورش در استون ویلا پس از جام جهانی لحظات خاصی را رقم زد.

دروازه بان جنجالی با دو رویارویی ویژه به انگلیس بازگشت

پای مارتینز در بازگشت از جشن قهرمانی آلبیون سلسته خوشحال شد و استون ویلا در اولین روز سال جدید با دو گل تاتنهام را شکست داد.