دروازه بان ذخیره بارسا; نامزد اصلی دروازه بان ناپولی

نتو، دروازه بان ذخیره بارسلونا امیدوار است که انتقالش به ناپولی به زودی تکمیل شود و او این هفته به تیم ایتالیایی ملحق شود.

یکی از بازیکنانی که به احتمال زیاد در آینده نزدیک باشگاه را ترک خواهد کرد، نتو، دروازه بان برزیلی است. او به ناپولی منتقل خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نتو، دروازه بان ذخیره بارسلونا تصمیم گرفته است که به طور موقت از این باشگاه جدا شود. یکی از دلایل تصمیم نتو احتمالاً نیاز بارسلونا به سبک کردن لیست دستمزدها بود.


سرویس خبر شماره: 1835611
آگوست 05, 1401 @ 22:44 |
695

1نقطه نظر

پیش از بازگشت بارسلونا از تور ایالات متحده، ژاوی قصد دارد بازیکنانی را که در آن تور شرکت نکرده اند، تعیین کند. مشخص کنید ژاوی و بازیکنان بارسا که در تور آمریکا هستند هفته آینده به کاتالونیا باز خواهند گشت.

بارسلونا به نتو گفته است که به او اجازه می دهد تا به طور رایگان به ناپولی قرض داده شود، البته به شرط اینکه دستمزدش را کاهش دهد. چرا که با وجود انتقال قرضی نتو، تمام یا بخشی از دستمزد این دروازه بان توسط بارسلونا پرداخت خواهد شد.

این خبر در حالی منتشر شده است که در روزهای اخیر شایعه شده بود که ناپولی قصد دارد کپا آریزابالاگا را با قراردادی قرضی از چلسی به خدمت بگیرد. اما ناپولی می داند که کپا با قرارداد آزاد به ناپولی نمی رود. در نتیجه جذب نتو برای تیم ایتالیایی بسیار جذاب خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی