دروازه بان منفور لیورپول به نیوکاسل پیوست

امروز در آلمان، “ورزش 1” مدعی شد که کاریوس با باشگاه نیوکاسل انگلیس به توافق رسیده و به زودی برای امضای قرارداد با یک تیم لیگ برتری به انگلیس سفر خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوریس کاریوس پس از اشتباهات عجیبی که روی دروازه لیورپول مرتکب شد، به یکی از جنجالی ترین بازیکنان فوتبال تبدیل شد و پس از تحمل موج بی سابقه ای از انتقادات که بیشتر شبیه به تمسخر بود، لیورپول را ترک کرد. پس از آن در باشگاه بشیکتاش ترکیه اشتباهات عجیبی داشت تا در نهایت از این تیم ترکیه ای جدا شد.

بر اساس این گزارش، کاریوس امروز به انگلیس سفر کرد و در تست های پزشکی نیوکاسل شرکت کرد. هنوز مشخص نیست که قرارداد دروازه بان آلمانی با نیوکاسل چه زمانی رسمی خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1842772
17 سپتامبر 1401 ساعت 20:20
3.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گفته رسانه های آلمانی، لوریس کاریوس دروازه بان سابق لیورپول با نیوکاسل به توافق رسیده و به زودی به تیم لیگ برتری خواهد پیوست.

دروازه بان منفور لیورپول به نیوکاسل پیوست

پس از دوران ناموفق کاریوس در بشیکتاش، او به صورت قرضی به یونیون برلین پیوست، اما در آن تیم آلمانی نیز به او اعتماد نشد. او تاکنون تنها 5 بار برای یونیون به میدان رفته است. قرارداد کاریوس با لیورپول سرانجام تابستان امسال به پایان رسید و او اکنون بازیکن آزاد است و به صورت آزاد به نیوکاسل خواهد پیوست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

نیوکاسل پس از مصدومیت دروازه بان دوم، کارل دارلو، به دنبال بازیکنی قوی برای حمایت از نیک پوپ بود. این رسانه آلمانی مدعی است نیوکاسل با کاریوس به توافق رسیده تا به عنوان دروازه بان دوم این تیم راهی انگلیس شود.

کاریوس با هواداران لیورپول به انگلیس بازمی گردد که هنوز اشتباهات هولناکش در فینال لیگ قهرمانان 2018 را نبخشیده اند.بازی که با اشتباهاتش با نتیجه 3-1 به سود رئال مادرید به پایان رسید.