دروغ سیزدهم: ایتالیا به جای ایران در جام جهانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عدم ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برای تماشای بازی ایران مقابل لبنان در آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی 2022، پس از واکنش بسیاری از مقامات ارشد ایران همچنان مطرح است. مانند رئیس جمهور و رئیس مجلس. آنان از مسئولان مربوطه خواستند تا به حقوق زنان رسیدگی کنند و حقوق آنان را احقاق کنند. حالا رسانه های خارجی هم وارد صحنه شده اند و در این بین یک رسانه ایتالیایی حرفی جنجالی زده و از احتمال محرومیت تیم ملی فوتبال ایران نوشته است.
رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که پس از آخرین بازی تیم ملی ایران، اطلاعاتی مبنی بر عدم حضور بانوان در ورزشگاه و واکنش مسئولان این کشور به این اتفاق منتشر کردند، حالا در خبری دیگر با اشاره به فیفا به فوتبال ایران اشاره کردند. فدراسیون. به دلیل غیبت زنان اولتیماتوم داده به احتمال محرومیت فوتبال ایران و جایگزینی ایتالیا در جام جهانی پرداخت.
سوالی که اکنون ذهن فوتبالدوستان و ایتالیایی ها را به خود مشغول کرده و جانلوکا دی مارتزیو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی نیز به آن پرداخته و در توئیت خود از احتمال محرومیت ایران نوشت. ادعایی که البته چندان منطقی به نظر نمی رسد و حتی اگر غیرممکن باشد، اگر قرار است فوتبال ایران از جام جهانی حذف شود، چرا باید ایتالیا به عنوان جایگزین معرفی شود؟!


سرویس خبر شماره: 1817391 |
11 تیر 1401 ساعت 01:53 |
11,811 امتیاز خبر|

0نظرات

فیفا خواستار توضیح بیشتر شد.

اخبار یک رسانه ایتالیایی به ترند اصلی مردم کشور چکمه در توییتر تبدیل شده است.

ایتالیا با شکستی باورنکردنی مقابل مقدونیه از جام جهانی حذف شد.

ساعتی پس از انتشار این خبر، به نظر می رسد کل ماجرای دروغ سیزده است. به طور رسمی این روزها (1 فروردین تا 13 فروردین) از سوی رسانه های خارجی دنبال می شود.
جالب اینجاست که این مشکل نیز بی سابقه است. رادیو پرتغال در جریان جام جهانی فرانسه آن روزها اعلام کرده بود که پرتغال با حذف ایران به جام جهانی 98 راه پیدا می کند.
نکته آخر انتشار موضع رسمی فیفا در این خصوص است. فدراسیون جهانی فوتبال (IFF) در بیانیه‌ای اعلام کرد: دیروز اخبار نگران‌کننده‌ای مبنی بر ممنوعیت حضور بانوان در مشهد دریافت کردیم و از فدراسیون جهانی فوتبال خواستیم اطلاعات بیشتری ارائه کند.
پ



مجله اخبار فوتبال داخلی