درویش: ارتباط مجدد با سرلک و ترابی مشکلی ندارد!

درویش درباره قراردادهای انصاری و فرد گفت: نامه استوکس رسیده و باید 86600 دلار بپردازیم و چند روز فرصت داریم. اگر آقای انصاری فرد را ملاقات کنیم، احکام تغییر نمی کند. رای دادگاه CAS رسیده است و باید در اسرع وقت پرداخت کنیم. ما باید تا جایی که می توانیم از این حقوق دفاع کنیم.

رضا درویش می گوید مذاکرات برای تمدید بر اساس لیست گل محمدی است.

وی در خصوص پرداخت به بازیکنان گفت: در چند روز آینده پرداختی خواهیم داشت.

رضا درویش درباره گرفتن پروانه حرفه ای گفت: این موارد مانع از گرفتن پروانه حرفه ای شد. رادو این فرصت را دارد و ربطی به مجوز ندارد، اما مثلا باشگاه بلژیکی که به او پول دادیم و امروز و یک ماه آینده پول دیگری می دهیم. ما برنامه ریزی کرده بودیم که با پولی که از سهام می آید به آنها پرداخت کنیم.

نتایج دست سرمربی نیست بلکه یک فرآیند است. مربی، بازیکن و مدیر باید با هم کار کنند تا نتیجه را تعیین کنند. شاید تا اینجای کار در یکی دو بازی به چیزی که استحقاقشان را دارد نرسیده باشند اما با وجود مشکلات و مصدومان نتایج خوبی کسب کرده اند و مطمئن باشید بعد از آن بهتر خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گل محمدی به این سوال که لیستی به او نداده است؟ گفت: ما به لیستی که داده اند عمل می کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدیرعامل پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با ترابی، سرلک و … گفت. : قرار است آقای گل محمدی بازیکنانی که می خواهند هماهنگ کنند هماهنگ کنیم و به باشگاه بیایند تا این تمدید شود.

وی در خصوص بحث آکادمی و پیگیری محسن خلیلی گفت: ما روی فردی کار نمی کنیم و روی برنامه هستیم. همه پرسپولیسی هستند و آنچه پرسپولیس تا حد زیادی دارد یک پیشکسوت متمول است. ما تمام برنامه ها را درخواست کرده ایم و از برنامه تایید شده توسط هیئت مدیره استفاده خواهیم کرد.


سرویس خبر شماره: 1820300 |
29 فروردين 1401 ساعت 18:16 |
576 امتیاز خبر|

0نظرات

نتایج دست سرمربی نیست بلکه یک فرآیند است.

ژنرال سرخپوشان درباره زمان مبادله گفت: پول در باشگاه است، اما مراحل قانونی برای خروج وجود دارد.