درویش زمان زیادی برای ارتباط مجدد با عثمر ندارد!


سرویس خبر شماره: 2021025
24 اردیبهشت 1403 ساعت 11:57 ق.ظ |
899 امتیاز خبر

1نقطه نظر

هیچ کس نمی داند هیئت مدیره جدید به چه چیزی فکر می کند

باشگاه پرسپولیس از حدود سه هفته پیش بحث تمدید قرارداد با اسمار لوس ویرا را آغاز کرد و حتی پس گرفتن جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها باعث نشد تا سران این رقابت ها از تصمیم خود عقب نشینی کنند.

درویش زمان زیادی برای ارتباط مجدد با عثمر ندارد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود مصاحبه با برخی از پیشکسوتان پرسپولیس مبنی بر اینکه سران باشگاه برای تمدید قرارداد اسمار عجله نکنند و این امر منوط به قهرمانی و موفقیت در لیگ برتر است، اما سران باشگاه در مواضع غیررسمی خود اعلام کرده اند که تمدید قرارداد با اسمار هیچ ربطی به قهرمانی یا عدم قهرمانی آنها در لیگ برتر ندارد، زیرا آنها هیچ گزینه داخلی برای جایگزینی او ندارند و نمی توانند گزینه خارجی دیگری را انتخاب کنند.

با این حساب پس از مذاکرات مقدماتی اسمار و سران باشگاه پرسپولیس این اتفاق فعلا مسکوت ماند چرا که حساسیت بازی های باقی مانده اجازه مذاکره تا پایان فصل را نمی داد و به نظر می رسید که این مذاکرات تا پایان فصل ادامه نخواهد داشت. با این وجود فاصله ده روزه دیدار با هواداران با استقلال خوزستان فرصتی برای ادامه مذاکرات درویش و عثار ایجاد کرد و بعید نیست در این زمان جلساتی با موضوع امروز و فردا برگزار شود. .

1697000

درویش از سوی هیات فعلی مجوز مذاکره و تمدید قرارداد با اسمار را دریافت کرده است و مجوز لازم برای مذاکره و نهایی شدن قرارداد جدید با این مربی را دارد اما در صورت عدم اقدام، کار سخت و شاید غیر ممکن خواهد بود. برای او. واقعیت این است که ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به زودی دستخوش تغییرات کلی می شود و 5 نفر از اعضای جدید به نمایندگی از کنسرسیوم بانکی به عنوان سهامداران اصلی باشگاه شناخته می شوند. پس از پایان فصل جاری، آنها در راس کار خواهند بود و تصمیمات مهمی مانند انتخاب سرمربی باید از کانال آنها عبور کند.

در واقع حتی اگر رضا درویش در سمت مدیرعاملی باشگاه باقی بماند، یا باید از هیات مدیره جدید برای تمدید با اسمار تاییدیه بگیرد یا اگر به این نتیجه رسیدند که اسمار نیست و به دنبال گزینه دیگری باشد، او باید به میل خود عمل کند و عامل اجرایی باید به تایید هیات مدیره برسد. در حال حاضر هیچ نماینده ای از کنسرسیوم بانکی به هیئت مدیره اضافه نشده است و درویش می تواند پیش برود و مذاکره با اسمار را نهایی کند اما با حضور اولین نماینده و سپس تغییرات کلی، شرایط تغییر می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی