درویش: شب نمی توانیم VAR را به خانه بیاوریم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخواست تصمیم گیری در مورد نحوه خرید سیستم کمک داور تصویری کرده است.

درویش: شب نمی توانیم VAR را به خانه بیاوریم!

وی ادامه داد: در جلسه ای که ما حضور داشتیم آقایان وزیر، تاج و شرکت تهیز حضور داشتند و بحث شد که باشگاه استقلال و پرسپولیس که ورزشگاه آزادی را اجاره می دهند چگونه می توانند دستگاه VR بیاورند. ما جا نداریم و نمی توانیم او را عصر به خانه ببریم یا در باشگاه بگذاریم. کار باید در ورزشگاه انجام شود. به نظر من ابتدا باید به این فکر کرد که تحویل تجهیزات و هزینه آن به عهده کیست و سپس بقیه موارد مطرح شود.

درویش درباره حق پخش بحث تلویزیونی گفت: من می گویم خوب است که این دیدارها صرفاً برای ضبط نباشد و در پایان سال فرض کنیم 5 جلسه برای باشگاه های لیگ برتری داشتیم. انشاالله نتیجه داشته باشد نه اینکه فقط به بزرگواران خدمت کنیم و صله رحم کنیم. باشگاه پرسپولیس نزدیک به 3.5 میلیون دلار به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهکار است. راه های مختلفی را امتحان کردیم اما نشد. این پول برای ما بسیار با ارزش است. یکی دو سال پیش برای انتقال پول به حساب‌های دولتی که خارج از کشور هستند و مسدود شده‌اند، نامه نوشتیم. این پول برای دولت پول زیادی نیست. حداقل درخواست ما در حساب دولت است و می توانیم این پول را از بانک مرکزی دریافت کنیم و طلب خود را پرداخت کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دیدار با نمایندگان شورای اسلامی و اعضای فراکسیون ورزش گفت: می گویند واقعیت مجازی رسیده اما نمی دانیم چه کسی دیگر. مسئول این سیستم است؟ خود فدراسیون یا باشگاه و حتی شرکت تجهیزاتی که ورزشگاه آزادی زیر نظر آنهاست را بیاورند. شاید وزارت ورزش معرفی کند. می گویند اول وجود، بعد سجده. ابتدا بگویید چه کسی مسئول آوردن واقعیت مجازی است، چه کسی هزینه آن را تقبل می کند و سپس در مورد زمان و نحوه آوردن آن صحبت می کنیم.


سرویس خبر شماره: 1867509
9 فوریه 1401 در 07:14 ب.ظ |
5K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

ابتدا مشخص کنید چه کسی باید این سیستم را بخرد