درگیری شدید بین نیمکت های بازی دوستانه نیوکاسل – بنفیکا

یکی از صحنه های جالب این درگیری زمانی بود که یکی از هواداران بنفیکا وارد زمین شد و با هم درگیر شد.

تنها 10 دقیقه مانده به پایان بازی، جولینتون، ستاره برزیلی نیوکاسل کارت زرد دوم را دریافت می کند و توسط داور اخراج می شود. اتفاقات پس از کارت قرمز جولینتون هیچ نشانه ای از دوستانه بودن نداشت.

این دیدار که در واقع یک دیدار تدارکاتی برای هر دو تیم بود به یاد اسطوره فوتبال پرتغال با نام جام یوسبیو برگزار شد.

دیدار دوستانه بنفیکا و نیوکاسل که با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم پرتغالی به پایان رسید با درگیری بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم همراه بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم بنفیکا و نیوکاسل روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. دیدار دو تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود پرتغالی ها به پایان رسید. اما این دیدار دوستانه با صحنه های عجیبی همراه بود و پس از اخراج جولینتن بازیکن نیوکاسل، بازیکنان و نیمکت های دو تیم به شدت درگیر شدند.

ستاره برزیلی نیوکاسل به دلیل یک تکل بسیار وحشیانه کارت زرد دوم را دریافت کرد. ژست او باعث عصبانیت نیمکت بنفیکا شده بود. چالش شدید روی نیمکت بنفیکا با واکنش بازیکنان نیوکاسل همراه شد و در نهایت نیمکت نشینان دو تیم با هم درگیر شدند. داور سعی کرد اوضاع را آرام کند.

پس از فروکش کردن درگیری، بازی ادامه یافت. قبل از جدال بازیکنان و نیمکت دو تیم، بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. بعدها بنفیکا توانست دروازه تیم ده نفره نیوکاسل را باز کند و در نهایت پیروز شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1835602
آگوست 05, 1401 @ 9:40 ب.ظ
807 امتیاز خبر

1نقطه نظر