درگیری فدراسیون فوتبال ایران با باشگاه محبوب ایتالیایی!

روزنامه نگار معروف ایتالیایی درباره همراهی نکردن سردار آزمون تیم ملی در جام ملت های آسیا صحبت کرد. جایی که در صفحه شخصی خود نوشت: سردار آزمون با مورینیو و رم توافق محرمانه داشت. اینکه تیم ملی را در جام ملت های آسیا همراهی نمی کند و این یکی از شروط قراردادش با تیم ایتالیا بود.

مسابقات جام ملت ها در شرایطی برگزار می شود که سری آ در جریان است و سردار آزمون در صورت حضور در اردوی تیم ملی، بسیاری از بازی های رم را از دست خواهد داد.

سردار آزمون تمایلی به مصاحبه در این زمینه ندارد و تایید می کند که مفاد قراردادش با باشگاه ایتالیایی محرمانه است. البته مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از این سؤالات ناراحت است و حتی یک بار گفته که برای بازی با افغانستان به اردوی تیم ملی آمده ام… این یعنی او در آسیا هم برای تیم ملی بازی می کند. جام ملت ها.

نبی رئیس تیم ملی در تازه ترین اظهار نظر خود گفت: فیفا اعلام کرده است که فدراسیون های علاقمند به جام ملت های آسیا می توانند با نوشتن درخواست، بازیکنان مورد نظر خود را از باشگاه ها تهیه کنند و تاریخ مشخص است. 11 ژانویه 1402. بود

در نهایت باید گفت که اگر توافقی صورت گرفته، این توافق اشتباه است و اگر فدراسیون فوتبال ایران به فیفا شکایت کند، باشگاه ایتالیایی خطرناک تلقی می شود. نکته مهم دیگر این است که بسیاری از مسابقات رسمی فدراسیون های قاره ای در روزهای فیفا برگزار نمی شود، اما بازیکنان به دلیل رسمی بودن مسابقات ملزم به حضور در اردوی تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: سردار آزمون از حضور در جام ملت های آسیا محروم شد؟ / واکنش سرمربی تیم ملی به شایعه روزنامه ایتالیایی

سرویس اخبار فوتبال خارجی