درگیری نامحسوس در بازی استقلال و فولاد/ دستیار سابق نکونام علی آبیها



استقلال در دیداری سخت موفق شد با تک گل ایمان سلیمی فولاد را شکست دهد و دوباره صدرنشین جدول رده بندی شود. تک گل استقلال روی یک کرنر مشکوک و با اعتراض فولادی ها به ثمر رسید. به هر حال استقلال در این دیدار خانگی 3 امتیاز مهم را گرفت و بار دیگر به صدر جدول بازگشت. در بین دو نیمه اما درگیری بین مربیان دو تیم رخ داد که از دید دوربین های تلویزیونی پنهان ماند.

ماجرا از این قرار بود که پس از پایان نیمه اول سینا شاه عباسی مدافع فولاد به سمت مود فدی فر رفت و در چند صحنه به قضاوت او اعتراض کرد. در این بین کیانوش رحمتی سرمربی استقلال وارد ماجرا شد و به مدافع فولاد اعتراض کرد. حتی شاهدان عینی حاضر در صحنه مدعی شدند که دستیار نکونام به مدافع فولاد دست زده و می خواهد او را از صحنه خارج کند. در همین زمان حسین کعبی مربی فولاد هم وارد ماجرا شد و به دفاع از داخلی پرداخت.

درگیری لفظی کعبی با رحمتی تا ورودی تونل ادامه داشت و نزدیک بود در مکان های فشرده به پایان برسد. محمد نوازی یکی دیگر از دستیاران نکونام بود که در تونل وارد دعوا شد و با کعبی مشاجره کرد. درگیری هایی که البته لفظی و مشاجره بود و منجر به درگیری فیزیکی نشد.

سرمربی فولاد احساس کرد حرف های بازیکن این تیم به داور ربطی به مربیان استقلال ندارد و آنها نباید دخالت می کردند. این سوال باعث درگیری بین کعبی، رحمتی و نوازی شد اما این درگیری های لفظی خیلی سریع به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: عکس شادی معنادار جواد نکونام پس از برد دلچسب/سرمربی استقلال اینگونه پرسپولیس را ترک کرد



سرویس داخلی اخبار فوتبال