در آستانه فینال لیگ کنفرانس: پراگ به میدان جنگ تبدیل شده است

روز گذشته با وجود اینکه هواداران زیادی در این شهر حضور داشتند اما امشب دو گروه از هواداران در خیابان های پایتخت جمهوری چک به شدت درگیر شدند.

1884333
1884334

هواداران وستهام و فیورنتینا که برای تماشای دیدار تیم هایشان در فینال لیگ کنفرانس اروپا در پراگ به سر می برند، به شدت با هم درگیر شدند و شرایط بحرانی را در پایتخت جمهوری چک ایجاد کردند.

در آستانه فینال لیگ کنفرانس: پراگ به میدان جنگ تبدیل شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فینال امشب لیگ کنفرانس اروپا که بین وستهام و فیورنتینا برگزار می شود، اولین حضور این دو تیم سابق در فینال اروپا پس از چندین سال است. به همین دلیل هواداران دو تیم برای حضور در ورزشگاه و تشویق تیم های خود تجمع کردند و بسیاری از آنها به پراگ، محل برگزاری فینال سفر کردند.

1884335



مجله اخبار فوتبال خارجی

رسانه های محلی پراگ گزارش دادند که پلیس این شهر وارد درگیری شد و هواداران انگلیسی و ایتالیایی را دستگیر کرد. عکسی که چند هوادار را با دستان بسته روی زمین دراز کشیده بودند جلب توجه کرد.

رسانه های چک گزارش می دهند که هواداران انگلیسی و ایتالیایی در پراگ اوضاع آشفته ای ایجاد کرده و نظم عمومی شهر را برهم زده اند. گزارش ها حاکی از آن است که هواداران فیورنتینا درگیری را آغاز کردند و با وسایل آتش زا به کافه ای که هواداران وستهم در آن حضور داشتند حمله کردند.


سرویس خبر شماره: 1942565
17 ژوئن 1402 در 8:34 ب.ظ
2.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر