در این لیگ تفاضل گل قهرمان را مشخص می کند!

دیدار شاگردان مریم جهان نجاتی و معصومه جهانچی به میزبانی شهرداری سیرجان برگزار شد و دو تیم قبل از شروع این دیدار با 13 و 12 امتیاز در رده های اول و چهارم جدول قرار گرفتند.
در این دیدار شاگردان سیرجانی با دو گل شبنم بهشت ​​و افسانا چترانور و تک گل ملیکا متولی با نتیجه 5 بر صفر از حریف خود پیش افتادند و گل سوم افسانا چترانور در دقیقه 60 کار ملوان را کامل کرد. در دقیقه 68 توسط فروغ موری این شهرداری سیرجان بود که با یک فاصله از حریف پیش افتاد. با این نتیجه شهرداری سیرجان با وجود تساوی با خاتون بم همچنان با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

حساس ترین بازی هفته جاری لیگ برتر بانوان برابر شاگردان مرضیه جعفری و مریم ایراندوست در اصفهان با گل های شهرداری سیرجان بود. و سپاهان با 12 امتیاز تعقیب این دو تیم بود.در این بازی که در اصفهان به میزبانی سپاهان برگزار شد، بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نهایت زهرا قنبری، بانوی گل فصل بود. او پیش از این در دقیقه 82 دروازه سپاهان را باز کرد و با این نتیجه خاتون از کورس قهرمانی خارج نشد.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان با برتری خاتون در دیدار حساس مقابل سپاهان و طغیان سیرجانی ها مقابل ملوان دنبال شد.

در این لیگ تفاضل گل قهرمان را مشخص می کند!

نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته ششم نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت 12 امروز با انجام پنج بازی به صورت همزمان آغاز شد و در حساس ترین بازی ها مدافع عنوان قهرمانی خاتون بام روبرو شد. رقیب سپاهان و در دیگر بازی مهم شهرداری سیرجان با 6 گل ملوان را شکست داد تا با این نتیجه همچنان با تفاضل گل بهتر نسبت به خواهرخوانده خود در صدر جدول قرار گیرد.

سپاهان اصفهان 0-1 خاتون بام

پیکان البرز 3-1 ایساتیس کاران فارس
پالایش گاز ایلام 4-0 بادرود تهران
شهرداری سیرجان 6-1 ملوان بندرانزلی
سپاهان 0-1 خاتون بام
زارع باتری سنندج 2-1 کیان نیشابور



مجله اخبار فوتبال داخلی

شهرداری سیرجان 6-1 ملوان بندر انزلی


سرویس خبر شماره: 1856906
11 دسامبر 1401 ساعت 4:00 بعد از ظهر
8.7 هزار |

2نقطه نظر

سپاهان با خاتون مخالفت نکرد، سیرجانی ها ملوان را له کردند.