در دیدار رئیس جمهور و بازیکنان چه گذشت؟

سپس نوبت به علیرضا بیرانوند رسید و گفت: خیلی خوشحالم که ما بازیکنان اینجا هستیم. ممنون که ما را دعوت کردید فکر می کنم ما در تاریخ هستیم و باید تاریخ بسازیم. انشاالله بتوانیم برای اولین بار گروه را دور هم جمع کنیم. باز هم ممنونم و از شما می خواهم که از ما حمایت کنید. تا جایی که می توانستیم تلاش کردیم و تلاش کردیم. حالا باید تمرکز کنیم و شما باید به ما کمک کنید تا در جام جهانی داستان جدیدی برای مردم و کشور بنویسیم.

بعداً میکروفون در اختیار رامین رضاییان قرار گرفت و او گفت: فقط می خواهم چند کلمه بگویم. به شما قول می دهم که همه بازیکنان تیم ملی با جان و دل در زمین بجنگیم و نشان دهیم که ما بازیکنان می خواهیم سخت بازی کنیم. تا بتوانیم در این شرایط دل مردم را شاد کنیم. از مردم می خواهیم برای ما دعا کنند تا بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

وی افزود: انگیزه، غیرت و شجاعت شما مهمترین سرمایه برای تیم ملی است. من بارها گفته ام که همه نگرانی های ورزشکاران را برطرف کنیم. ملی پوشی مصمم و توکل به خدا و تلاش برای کسب پیروزی های پی در پی برای جمهوری اسلامی ایران. امروز کسی را نبینید که بخواهد در مقابل شما پیروز باشد. و اینکه بگوییم می خواهیم مقابل همه پیروز شویم. ما مطمئن هستیم که شما برنده زمین خواهید شد.

ملی پوشان با دیدار رئیس جمهور قول دادند برای موفقیت تلاش کنند.

در دیدار رئیس جمهور و بازیکنان چه گذشت؟

وحید امیری در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: از وقتی که در اختیار مردم گذاشتید بسیار سپاسگزارم. آقای رئیس جمهور شاهد تلاش شبانه روزی کادر فنی و بازیکنان هستیم که تمام تلاششان کسب نتیجه شایسته در جام جهانی و به اهتزاز درآوردن پرچم کشور است. آنچه ما از شما انتظار داریم حمایت است. این جام جهانی برای ما بسیار ویژه است و به حمایت ویژه شما نیاز دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1853556
23 نوامبر 1401 @ 9:17 بعد از ظهر |
13.9 هزار |

5نقطه نظر

ملی گرایان: همه ما شادی مردم را می خواهیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در ابتدای دیدار با کاروان تیم ملی خطاب به بازیکنان گفت: ما جوانان با اراده و فدراسیونی با اراده و سخت کوش داریم. . مربیان محترم خصوصا آقای کی روش توانمند و دلسوز هستند و وقت می گذارند و داشتن رابطه خوب بین بازیکن و مربی مهم است. این علاقه مربی و بازیکن یکی از نکات خوب تیم ماست.

سپس مرتضی پورعلیگنجی خیلی کوتاه گفت: خیلی خوشحالم که ما را به جمع خود دعوت کرده اید و از ما حمایت می کنید. به عنوان یک بازیکن کوچک تیم ملی قول می دهم در این راه سخت تلاش کنیم تا دل مردم ایران را شاد کنیم.