در سالن خروج زیاد است، اما چقدر می گیریم؟

صبح.

من مطمئن هستم که بسیاری از شما تاکنون گوش داده اید، اما دیروز ما پیش بینی های خود را در مورد هزینه و درآمد در Arsecast Extra انجام دادیم. این در حال حاضر یک سنت برای هر پنجره نقل و انتقالاتی است و منصفانه است که بگوییم ما معمولاً از حد مجاز هستیم – حداقل از نظر درآمد. فکر می‌کنم پیش‌بینی هزینه‌ها کمی ساده‌تر است.

من قصد دارم به خاطر بحث در یک روز آرام، نظر خود را اینجا بگذارم، اگر می‌خواهید به حرف‌های هر دوی ما گوش کنید، به اشتباه می‌گوییم، پادکست را اینجا یا در همه مکان‌های معمول پادکست گوش دهید. بنابراین، این چیزی است که من داشتم، بدون ترتیب خاصی.

پیش بینی خروج آرسنال در تابستان

نونو تاوارس – 4 میلیون پوند

آلبرت سامبی لوکونگا – 10 میلیون پوند

ادی نکتیا – 15 میلیون پوند

امیل اسمیت رو – 20 میلیون پوند

ریس نلسون – 5 میلیون پوند

کیران تیرنی – 8 میلیون پوند

الکساندر زینچنکو – 20 میلیون پوند

من فکر می‌کنم بخشی از چیزی که پیش‌بینی درآمد ما برای بازیکنان خاص را دشوار می‌کند، این واقعیت است که ما سابقه فروش خوبی نداریم. ما گاه به گاه الکس ایووبی یا جو ویلاک را داریم، اما بعد از آن به معامله ای که برای فروش برند لنو انجام دادیم نگاه کنید و درک اینکه چگونه یک دروازه بان بین المللی در دوران اوج خود اینقدر کم هزینه کرده است، سخت است.

چیزی که باید اذعان کرد این است که فروش بازیکنانی که نمی‌خواهید برای بهبود/ارتقای یک تیم بسیار خوب بسیار متفاوت از جایی است که چند سال پیش بودیم. ناتوانی در ورود به یک تیم فقیر آرسنال، یا تیمی که کار در حال پیشرفت است، مانند ناتوانی در ورود به تیمی نیست که بیش از هر بازی دیگری در تاریخ باشگاه در لیگ برتر پیروز شده است. نمی‌دانم آیا افزایش جزر و مد همه قایق‌ها را بالا می‌برد یا نه، اما باید بر ارزش بازار برخی از بازیکنان ذکر شده در بالا تأثیر بگذارد. و من فکر می‌کنم زمانی که شما برداشت خود را از آنچه می‌توانید از فروش ایجاد کنید تغییر دهید، اگر منطقی باشد، تغییری باقی می‌ماند.

با این حال، عوامل مختلفی وجود دارد که قیمت را تعیین می کند. به عنوان مثال، اسمیت رو با 20 میلیون پوند، حدود 50 درصد ارزان تر از قیمتی است که اگر دو سال پیش تصمیم می گرفتیم او را بفروشیم. البته، چرا در آن زمان تصمیم می گرفتیم؟ او مانند بازیکنی برای آینده به نظر می رسید، اکنون پس از دو سال که مصدومیت ها او را عقب انداخته اند و نتوانسته به رقابت بپردازد، قیمت او در بازار به میزان قابل توجهی پایین تر است.

با ادی، فکر نمی‌کنم توانایی او برای انجام کار برای حداقل 50 درصد باشگاه‌های لیگ برتر زیر سوال باشد، اما دستمزد او از قرارداد جدیدی که سال گذشته امضا کرد، زیر سوال می‌رود. این بدان معناست که باشگاه‌ها ممکن است علاقه‌مند باشند، اما سرمایه‌گذاری کلی که باید انجام دهند باید این دستمزد را در نظر بگیرد، به این معنی که ممکن است برای بازیکنی که به نظر می‌رسد دوران حضورش در باشگاه به پایان رسیده است، کمتر بپذیریم.

آیا 5 میلیون پوند برای ریس نلسون برای کسی کم به نظر می رسد؟ وقتی به برخی از قیمت‌های پرداخت شده به اطراف نگاه می‌کنید، ممکن است، اما وقتی متوجه می‌شوید که او امسال 25 ساله می‌شود، او یک بازی لیگ برتر را در چهار فصل شروع کرده است، و مانند ادی، دستمزد او نیز مشکل‌ساز است، به نظر درست می‌رسد. به من واضح است که من بیشتر می خواهم، اما فکر نمی کنم به آن برسیم. حرفه او راکد شده است، کسی باید به او ضربه بزند.

همچنین بازیکنانی هستند که می خواهم بفروشم اما نمی دانم که آیا این کار را می کنیم یا نه. توماس پارتی در صدر این لیست قرار دارد، اما با این حال ممکن است تصمیم بگیرد تا آخرین سال قراردادش بماند، در حالی که وضعیت آرون رمزدیل یکی دیگر از مسائل پیچیده است. او در ماه مه گذشته قرارداد جدیدی امضا کرد و او را به یکی از پردرآمدترین دروازه بانان لیگ برتر تبدیل کرد و بین ارزش گذاری آرسنال و بسته دستمزدش، او برای اکثر باشگاه ها دور از دسترس است – نتیجه احتمالی این است که او به صورت قرضی در جایی به میدان برود. فصل بعد

با تشکر از شنونده، الی وود، که گفت ما می توانیم برای برخی از بازیکنان جوانی که به صورت قرضی بیرون آمده اند و خوب کار کرده اند، مقداری پول معقول بیاوریم. چارلی پاتینو، میکا بیرث و بروک نورتون-کافی سه نفری بودند که او به آنها اشاره کرد و اکثر بازیکنان دیگر در آن سطح به پایان قراردادشان می‌رسند. کل درآمد من (خارج از آن بازیکنان جوان) 82 میلیون پوند بود. زیاد نیست، اما بین خود درآمد و تأثیر آن بر دستمزد، قطعاً فضای زیادی برای مانور به باشگاه می دهد.

وقتی پیش‌بینی هزینه‌هایمان را انجام دادیم، من و جیمز هر دو تعهد به خرج کردن 27 میلیون پوند برای دیوید رایا را کاملاً فراموش کردیم، بنابراین شاید این توضیحی باشد که میکل آرتتا در هفته گذشته در مورد اینکه باید از بازیکنانی که در حال حاضر داریم بیشتر استفاده کنیم. به عنوان مثال، من فکر می‌کنم بحث در حال انجام در مورد اینکه چه کسی می‌تواند پشتیبان بازی کند، یا بار را از دوش بوکایو ساکا بردارد، توسط گابریل ژسوس حل شده است – البته اگر آمادگی بدنی اجازه دهد. من فکر می‌کنم تیم فراتر از او به‌عنوان 9 تیم تکامل یافته است، اما به‌عنوان یک بازیکن گسترده، او خیلی جلوتر از ریس نلسون است، که اساساً آن مرد فصل گذشته بود.

به هر حال، در این مرحله همه چیز قابل حدس است، اما من فکر می‌کنم تابستان مهمی از منظر بیرونی است. اگر بتوانیم عنوان قهرمانی را به چالش بکشیم، اگر بتوانیم مانند فصل گذشته خوب باشیم و باز هم موفق به فروش با قیمت های نیمه مناسب نشویم، فکر نمی کنم کمی نگران باشیم بی انصافی است. نه حداقل به این دلیل که درآمدی که ایجاد می‌کنید بر میزان هزینه‌های شما تأثیر می‌گذارد.

البته افکار شما در Asses امروز بسیار خوش آمدید. و اگر هنوز فرصت گوش دادن را نداشته اید، پاد زیر است.

دانلود – iTunes – Spotify – Acast – RSS

https://arseblog.com/2024/06/plenty-in-the-departure-lounge-but-how-much-will-we-get/ منبع: