در ضیافت افطار رئیس جمهور و ورزشکاران چه گذشت؟

پیش از سخنان رئیس جمهور، 15 ورزشکار، مربی و پیشکسوت رشته های مختلف ورزشی به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند. توجه به صنعتی شدن و بهره وری آکادمی های ورزشی، خصوصی سازی تیم های استقلال و پرسپولیس، توجه ویژه به پیشکسوتان ورزش، قطع دست دلالان ورزشی، رفع مشکلات مالی و کمک به بودجه فدراسیون ها، بیمه، مسکن و اشتغال ورزشکاران، پرهیز از چند وجهی درگیری ها ذوق ورزش و فراهم شدن امکانات برای حضور موفق تیم ملی فوتبال در جام جهانی از جمله موارد و درخواست های ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان با حضور رئیس جمهور بود. همچنین در این مراسم آیت الله رئیسی به صورت نمادین شال ورزشی قهرمانانه و پیراهن تیم ملی فوتبال را دریافت کرد.

* محمد بنا درباره وضعیت تیم ملی کشتی صحبت کرد و گفت: قبل از هر اعزام همه توقع کسب مدال های رنگارنگ تیم ملی را دارند. در صورتی که کوچکترین توجهی به این کودکان شده است.

* الهه منصوریان درباره پاداش مدال آوران گفت که قرار بود سکه طلا بدهند اما با گران شدن سکه و رسیدن به 12 میلیون سکه، تعداد سکه های پاداش را 2 میلیون ضرب کردند!

* ذبیح الله پورشیب درباره مشکلات کاراته و پرداخت حق بیمه و بیمه صحبت کرد.

* پیراهن پرسپولیس و استقلال نیز در اختیار رئیس جمهور قرار گرفت.
* جابر صادق زاده رکورددار کشتی نیز ارسی و مدال کشتی را به رئیس جمهور اهدا کرد.

* علی پروین و حسن روشن به همراه رئیس جمهور در این مراسم حضور داشتند و دقایقی به طور خصوصی با رئیس جمهور صحبت کردند.

سجادی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم همیار بانوان در تمامی ادارات ورزش و جوانان استان ایجاد شد، گفت: قرار است ورزش بانوان مستقل و خودکفا باشد تا کرامت این عزیزان حفظ شود. ”

* نکته جالب این مراسم اهدای پیراهن تیم ملی از سوی اهالی فوتبال به رئیس جمهور بود. میرشاد ماجدی به همراه تعدادی از پیشکسوتان پیراهن شماره 8 را به نیت امام رضا (ع) به رئیس جمهور اهدا کردند.

* حضور محمد انصاری در کنار قهرمانان ورزشی از نکات جالب این مراسم بود.

* اجرای برنامه را محمدرضا احمدی بر عهده داشت.


سرویس خبر شماره: 1822047 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 00:17 |
10,561 امتیاز خبر|

0نظرات

اهدای پیراهن تیم ملی و زاغی به رئیس جمهور

* حسن روشن همچنین خواستار حمایت بازنشستگان و ایثارگران شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این دیدار تعدادی از قهرمانان، پیشکسوتان و مدیران ورزش از جمله علی پروین، حسن روشن، میرشاد ماجدی، محمد انصاری، محمد نوری، علیرضا دبیر، حسین رضازاده، هادی ساعی، خواهران منصوریان، محمد بنا، بهروز عطایی، مصطفی کارخانه، احسان حدادی، جعفر سمیعی، مصطفی آجرلو، رضا درویش… به دلیل بارندگی نیمی از مراسم در داخل مصلی ریاست جمهوری برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان نیز در این جلسه گفت با دستور رئیس جمهور مشکل جذب قهرمان در جلسات هیات وزیران برطرف شده است. از این تعداد 211 طلا، 162 نقره و 221 برنز بودند. .

* علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و قهرمانان این رشته بخش مهمی از قهرمانان حاضر در مراسم را تشکیل می دادند.

در حاشیه:

جمعی از قهرمانان و مردم ورزش عصر جمعه با رئیس جمهور دیدار کردند.


* حسن یزدانی و بهروز عطایی اگرچه فرصت صحبت پیدا کردند اما نوبت خود را به بقیه دادند.