در مورد نبوغ لواندوفسکی در بارسا هیچ شکی نداشتم

داوید ویا، مهاجم سابق بارسلونا درباره درخشش ستاره لهستانی گفت:“لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان جهان در سال های اخیر بوده است و برای یک فوتبالیست بزرگ باید به سرعت خود را با یک باشگاه جدید وفق داد. ستاره ای مانند لواندوفسکی توانایی درخشش در هر باشگاهی را دارد. او بسیار باکیفیت است و دارای توانایی بالایی است. تجربه زیادی داشتم. من اصلاً به او شکی نداشتم و مطمئن بودم که او خیلی سریع با بارسا سازگار می شود و شروع به گلزنی می کند. همین اتفاق افتاد و باید بگویم که خرید بسیار خوبی برای بارسلونا است.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرت لواندوفسکی تابستان امسال از بایرن مونیخ به بارسا پیوست و توانست خیلی سریع خود را با تیم جدید وفق دهد. اولین بازی ستاره لهستانی عالی بود و توانست در هشت بازی یازده گل به ثمر برساند. حالا او توانسته جای خالی لیونل مسی را پر کند و به بازیکنی محبوب در بین هواداران تبدیل شود.

ویا همچنین در مورد شرایط بارسا در فصل جاری صحبت کردواضح است که بارسا خریدهای خوبی انجام داده است و به بارسا کمک کرده است تا کیفیت بهتری نسبت به سال های اخیر داشته باشد. برای جنگیدن برای همه جام ها، بازیکنانش هر که باشند و خوشبختانه ژاوی امسال تیم بسیار خوبی دارد.”بارسا می تواند در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا موفق شود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

داوید ویا، مهاجم سابق بارسا می گوید از ابتدا مطمئن بود که روبرت لواندوفسکی خرید فوق العاده ای برای بارسلونا خواهد بود.

در مورد نبوغ لواندوفسکی در بارسا هیچ شکی نداشتم


سرویس خبر شماره: 1844899
31 سپتامبر 1401 در 6:45 ب.ظ
3.6 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

داوید ویا: