در وصف عمارت ستاره فقید و زندگی اشرافی / عکس های خاندان سلطنتی که باور نمی کنید فوتبالیستی در آن بزرگ شده است.

ویالی به خاطر رویکرد شوخ‌طلبانه‌اش به زندگی معروف بود و زمانی توانایی‌های گلزنی‌اش را به «عشق‌کردن هرچه بیشتر» نسبت داد. او یک بار گلی به ثمر رساند که آن را با “قرار دادن انگشتانش در سوکت مانند شوک الکتریکی” مقایسه کرد.

این مطلب جالب را نیز بخوانید: فوتبالیست های پولدار چه کسانی هستند؟ / فوتبال برای تفریح ​​و علاقه

عمارتی که جیانلوکا ویالی در آن زندگی می کند
عمارتی که جیانلوکا ویالی در آن زندگی می کند

این مهاجم ماهر که در کرمونا متولد شد، جایی که اولین بازی خود را در سال 1980 انجام داد، به همراه چهار خواهر و برادرش در خانه ای که مناسب یک پادشاه بود، ثروتمند شد. کاستلو دی بلژیوسو که قدمت آن به قرن پانزدهم بازمی‌گردد، زمانی محل سکونت شاهزادگان و اشراف بود، سپس به خانه خانواده ویالی تبدیل شد.

قلعه باشکوه Castelo di Bellogioso که در مناظر زیبای کرمونا در منطقه لومباردی در شمال ایتالیا قرار دارد، خانه ویالی به همراه والدین و 4 خواهر و برادرش بود که اکنون به خانه ای برای تعطیلات تبدیل شده است.

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و برنده 4 جام کوپا ایتالیا با بازی های درخشان در سری آ ایتالیا و لیگ برتر انگلیس و تیم های کرمونزه، سمپدوریا، یوونتوس و چلسی به یادگار مانده است. کسی که 59 بار پیراهن آتزوری را بر تن کرده است. ویالی در 59 بازی برای تیم ملی ایتالیا 16 گل به ثمر رساند و در جام جهانی 1986 و 1990 بازیکن این تیم بود.

پدر ویالی، پیمانکار ساختمانی میلیونر خودساخته، خانواده بزرگ خود را به یک عمارت 60 اتاقه در حدود 22 مایلی جنوب ایتالیا نقل مکان کرد.

عمارتی که جیانلوکا ویالی در آن زندگی می کند

ویلالی که برای چلسی، یوونتوس و سمپدوریا بازی می کرد، این هفته پس از مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده، به طرز غم انگیزی در بیمارستان رویال ماردن لندن در سن 58 سالگی درگذشت.

مادر او، ماریا ترزا، 87 ساله، از جمله کسانی بود که با بدتر شدن وضعیت ویالی، همراه با برادرش نینو به بریتانیا رفت. هم نینو و هم جیانلوکا قبل از اینکه ویالی فوتبال درخشان خود را شروع کند در قلعه جذاب لومباردی بزرگ شدند.

این قلعه با یک خندق بزرگ، یک باغ ایتالیایی و یک سالن رقص، خانه ای افسانه ای برای اسطوره فوتبال بود که پس از بازی ها به آنجا می رفت. قلعه ویالی که زمانی محل اقامت شاهزاده بلجویوسو بود، اکنون محلی برای برگزاری نمایشگاه‌های تاریخی، رویدادهای فرهنگی و سایر نمایشگاه‌ها است.

او در دوران مربیگری خود در چلسی نیز موفق بود و در کمتر از 3 سال موفق به کسب 3 جام برای این تیم در جام حذفی، جام اتحادیه، جام خیریه، جام ملت های اروپا و سوپرجام اروپا شد.

جیانلوکا ویالی و روبرتو مانچینی با جام یورو 2020

جیانلوکا ویالی و روبرتو مانچینی با جام یورو 2020



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ویالی ماه گذشته به دلیل بازگشت از سرطان مجبور به کناره گیری از تیم ملی شد. ویالی با همسر انگلیسی اش کاترین وایت کوپر و مادر دو دخترش اولیویا و سوفیا در لندن زندگی می کرد.

خانه و املاک دوران کودکی ویلالی در حال حاضر خدماتی مانند عروسی و کنفرانس ارائه می دهد و همچنین به عنوان موزه استفاده می شود و ارتباطات تاریخی غنی خود را به نمایش می گذارد.

اسطوره فوتبال جیانلوکا ویالی در یک قلعه باشکوه 60 ساله بزرگ شد که بعداً به لطف پدر موفقش به یک خانه تعطیلات تبدیل شد.

تربیت جانلوکا برای یک فوتبالیست حرفه ای کاملاً غیرمعمول بود و او گاهی مجبور می شد در برابر ادعاهایی مبنی بر اینکه با قاشق نقره ای در دهان متولد شده است از خود دفاع کند.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا و سرمربی سابق منچسترسیتی، دوستی چند دهه ای با ویالی داشت و این دوستی به دوران حضور آنها در سمپدوریا برمی گردد. این زوج حدود 20 سال بعد در تیم ملی ایتالیا دوباره متحد شدند، جایی که این دو با پیروزی مقابل انگلیس در ضربات پنالتی، آتزوری را به افتخار یورو 2020 رساندند.