در پایان فصل با 50 درصد هشدارها جدی است


سرویس خبر شماره: 1938197
28 اردیبهشت 1402 ساعت 11:49 |
1.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

استقلال و روزهای سخت نقل و انتقالات

نکته مهم این است که اگر شرایط تغییر نکند، تکرار روزهای خوب استقلال در فصل آینده غیرممکن است، زیرا ریکاردو ساپینتو دیروز در نشست خبری این موضوع را به صراحت بیان کرد. اگر شرایط مالی فعلی تکرار شود، موفقیت غیرممکن خواهد بود و او در تیم نمی ماند و مهمتر از همه، تحمل این شرایط از توان بازیکن فراتر است، زیرا برخی از بازیکنان در حال حاضر سعی در ترک تیم برای تغییر خود دارند. وضعیت مالی وضعیت. .

1871440

فصل جاری برای آبی ها فصلی بی سابقه بوده است. اگر مربی ای مثل استراماچونی سرمربی تیم بود و اردوی تیم را ترک می کرد، نمی شد گفت چه سرنوشتی در انتظار تیم بود! ریکاردو ساپینتو از بازیکنان خواست تا با توجه به پیشرفت تیم به سمت قهرمانی خویشتن داری کنند و به خاطر خود و مردم برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تلاش کنند، سپس پس از این اتفاقات، فرصت های قانونی برای پیگیری وجود خواهد داشت. ادعاها. استقلالی ها هم آن مسیر را طی کردند و امروز در شرایطی به مصاف تراکتور می روند که شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده اند و تنها به دنبال پایانی خوب برای بازی هستند اما همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی هستند. و می توانید دو جام برای پایان فصل.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آبی ها در این فصل شرایط مالی سختی داشته اند و با پایان فصل امروز رقم دریافتی آنها از باشگاه حدود 50 درصد بوده است. حتی برخی از بازیکنان استقلال مدعی هستند که 30 درصد پول باشگاه را دریافت کرده اند. نتیجه این رفتار مالی باشگاه استقلال با بازیکنان این شد که 6 بازیکن به باشگاه مرخصی دادند. از آنجایی که امروز فصل به پایان می رسد و باشگاه استقلال در پرداخت دستمزد بازیکنان کوتاهی می کند، این 6 بازیکن می توانند اردوی تیم را ترک کنند و این نشان می دهد که استقلال در روزهای آینده برای حفظ تیم فعلی خود دست و پنجه نرم خواهد کرد.

تکرار این روزها غیرممکن خواهد بود اگر باشگاه تا مرحله پلی آف دستمزد بازیکنانش را نپردازد. چرا که این تیم با جدایی 6 بازیکن دچار تحول منفی می شود و از طرفی حضور بازیکن جدید در سایه مشکلات مالی تیم خواهد بود و شاید ریکاردو ساپینتو ترانه خروج را بخواند. استقلالی ها حالا که بحران استراماچونی را پشت سر گذاشته اند، بهتر است چیدمان شرایط مالی و یک تیم خوب برای فصل جدید را جدی بگیرند، چون زمان زیادی تا پایان بازی های استقلال در فصل جاری باقی نمانده است. و در یک چشم تیم باید برای فصل جدید شروع کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فصل جاری لیگ برتر امروز برای استقلال با بازی مقابل تراکتور به پایان می رسد.

فصل را با 50% تمام کنید، هشدارها جدی هستند