در پشت صحنه جدایی استقلال از تیم ملی، سرنوشت مجتبی جباری در انتظار این ستاره است.

نکته جالب اینکه کارلوس کی روش از مهدی قائدی به عنوان مسی فوتبال ایران یاد کرد. با این حال کارلوس کی روش در هفته های آینده فرصت بیشتری برای دیدن مسابقات مهدی قیدی و تصمیم گیری بهتر در مورد او خواهد داشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

از طرفی کارلوس کی روش اگر بخواهد از مهدی قیدی به عنوان وینگر استفاده کند به خوبی می داند که این بازیکن از نظر بدنی هم در حمله و هم در دفاع توانایی ندارد و برای گذراندن وقت خود با بازیکن حریف درگیر نمی شود. انرژی در حمله بر این اساس پیش بینی می شود مهدی قائدی شانس چندانی برای حضور در لیست نهایی کارلوس کی روش نداشته باشد.

مهدی قیدی بهترین بازیکن برای پست شماره 10 است و کارلوس کی روش بازیکنی در این پست می خواهد که مانند هافبک های دفاعی بجنگد و درگیر شود. او در جام جهانی قبلی از اشکان دژاگه در این پست استفاده کرد و در این جام جهانی به نظر می رسد سامان قدوس در این پست شانس بیشتری نسبت به سایر بازیکنان داشته باشد.

به نظر می رسد سرنوشت مجتبی جباری در انتظار مهدی قیدی باشد. مجتبی جباری در مقطعی تصمیم به ترک اردوی تیم ملی گرفت و در پاسخ به این سوال که چرا چنین تصمیمی گرفتی، پاسخ داد که نمی توانم در تیم کارلوس کی روش بازی کنم، زیرا فوتبالی که تیمش ارائه می دهد مستلزم پست بازی ساز یا پست است. بازیکن شماره 10 این کار را نکرد