در کرجی امید اول استقلالی های ایرانی در قطر!

با نگاهی به صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرامی هواداران استقلال مشخص می شود که هواداران این تیم بیش از دو نماینده دیگر استقلال در اردوی تیم ملی امیدوارند این فوتبالیست کرجی در ترکیب اصلی ایران به میدان برود.

ابوالفضل جلالی دیگر ملی پوش استقلال در پست دفاع چپ است و بسیاری معتقدند با حضور احسان حاج صفی و میلاد محمدی ممکن است جلالی فرصت بازی در این تیم را پیدا نکند. با این حال، کی روش ثابت کرد مربی غیرقابل پیش بینی است.

پس از مصدومیت زودهنگام امید ابراهیمی و کنار رفتن او از لیست تیم ملی به دلیل مصدومیت رزبه کشمی که پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش، تنها در چند اردوی ریکاوری اخیر تیم ملی قبل از اعزام به قطر شرکت کرده بود. او توانست در این مسابقه شرکت کند فرصتی پیش آمد تا نام او را در بین بازیکنان اعزامی ایران به جام جهانی ببینم.

بازیکن سوم سید حسین حسینی دیگر ملی پوش استقلال است که با حضور علیرضا بیرانوند که در هفته های اخیر در لیگ برتر موفقیت هایی را کسب کرده است، شانس دروازه بان اصلی استقلال را برای حضور در تیم ملی می داند. هدف تیم ضعیف بودن در چنین شرایطی احتمال حضور رزبه چشمی تنها استقلالی در ترکیب اصلی ایران مقابل انگلیس برای هواداران استقلال بیشتر اهمیت دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال طی روزهای گذشته اکثر کارشناسان مستقل و غیرمستقل با اشاره به توانایی های روزبه کاشمی در ایجاد دعوای تن به تن و تخریب هافبک های تیم های مقابل، امیدوارند جای خالی امید ابراهیمی با حضور در این تیم خوشحال شود. از این بازیکن