دزدان نقابدار به خانه دیوید بکهام در لندن یورش بردند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمله سارقان به خانه فوتبالیست ها در سال های اخیر به امری عادی تبدیل شده است و معمولاً در جریان مسابقات بازیکنان تیم مربوطه اتفاق می افتد.
این بار اما سارقان تصمیم گرفته اند از خانه فردی که سال هاست از دنیای فوتبال خداحافظی می کند غارت کنند. خانه بکهام در حالی مورد حمله قرار گرفت که او و همسرش ویکتوریا بکهام همراه با دختر این زوج، هارپر شان، در خانه بودند.
کروز بکهام پسر 17 ساله این زوج مشهور پس از خداحافظی با دوستانش و بازگشت به خانه متوجه شکسته شدن شیشه اتاق نشیمن شد و اعلام کرد که سارقان وارد خانه شده اند.

خانه دیوید بکهام ستاره سابق منچستریونایتد در لندن هدف سارقان نقابدار قرار گرفت.

یک منبع آگاه به سان گفت: متأسفانه خانواده بکهام قربانی تعدادی دزد بسیار حرفه ای شده اند که در این منطقه فعالیت می کنند. خوشبختانه این افراد تنها موفق به بررسی یک اتاق شدند و سپس مجبور به فرار شدند.
دیلی میل همچنین گزارش داد که پنجره یکی از اتاق های طبقه بالای خانه 47 میلیون پوندی این خانواده به عنوان ورودی سارقان شناسایی شده است.
دیوید بکهام بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع با پلیس تماس گرفت و شروع به جستجوی خانه کرد تا بفهمد آیا هیچ یک از سارقان هنوز در خانه او هستند یا خیر. اما آنها پس از سرقت چندین اشیای قیمتی به ارزش هزاران یورو از خانه ملی پوش سابق انگلیس گریختند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817429 |
11 فروردين 1401 ساعت 13:37 |
8,720 امتیاز خبر|

2نظرات