دزربی: لیگ اروپا انگیزه بزرگی برای برایتون است

برایتون فردا در آخرین بازی خود در این فصل به مصاف منچسترسیتی قهرمان این فصل لیگ برتر خواهد رفت. در کنفرانس مطبوعاتی آن بازی، روبرتو دزربی، سرمربی برایتون، گفت که حفظ ستارگان تیمش از جمله الکسیس مک آلیستر و مویزس کایسادو برای او بسیار مهم است، اما امیدوار است صعود به لیگ اروپا انگیزه باشد. برای ماندن این ستاره ها در برایتون کافی است.

در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی، سرمربی برایتون، روبرتو دیزربی، گفت امیدوار است حضور در رقابت های اروپایی فصل آینده، ستاره های برایتون را در ترکیب حفظ کند.

دزربی: لیگ اروپا انگیزه بزرگی برای برایتون است

سرمربی برایتون در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش با سیتی گفت“بازی فردا ممکن است آخرین بازی برای برخی از ستاره های ما مانند مک آلیستر و کایسادو باشد. من واقعا نمی دانم. آنها می توانند تیم را ترک کنند زیرا شایسته بازی در سطح بالاتر هستند. اما اکنون می توانیم به آنها فرصت بازی بدهیم. در اروپا و «سطح ما اکنون بالاتر است. این به من امید می دهد که ستاره ها را در تیمم نگه دارم.”


سرویس خبر شماره: 1939445
Jun 02, 1402 @ 9:55 ب.ظ
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، در فاصله دو بازی مانده به پایان فصل لیگ برتر، برایتون با 61 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و سهمیه لیگ اروپا برای این تیم قطعی شده است.

کایسادو در ژانویه نزدیک بود به آرسنال بپیوندد اما برایتون مانع از این انتقال شد. دزربی می ترسد که توپچی ها بتوانند او را در تابستان امسال به خدمت بگیرند. مک آلیستر همچنین به چندین باشگاه بزرگ از جمله لیورپول و منچسترسیتی علاقه مند است.

1878912

دزربی به سخنان خود ادامه داد:” معتقدم حالا که صعودمان به لیگ اروپا قطعی شده انگیزه بیشتری برای بازیکنان است و می تواند در دو بازی باقی مانده کمک کند. وقتی کار می کنم به خودم و باشگاه فکر می کنم اما در عین حال. حتی یک لحظه هم فکر نمی کنم، از بازیکنان غافل نمی شوم، هر فوتبالیستی مسیر و زندگی خودش را دارد و نمی توان برای او تصمیم گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی