دست خالی ترین سرمربی لیگ برتر! (عکس)


سرویس خبر شماره: 1947615
10 جولای 1402 ساعت 07:00
8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سرمربی آلومینیوم اراک امیدوار است در حالی که بازیکنان تاثیرگذاری زیادی نسبت به فصل گذشته از این تیم جدا شده اند، بتواند با حمایت سران این باشگاه بازیکنان مورد نظر را جذب کند تا آنها آمادگی بهتری برای حضور در لیگ برتر داشته باشند. و با بازیکنان تمرین کنیم. هر طور که صلاح می دانی برو.

سرمربی آلومینیوم اراک کار سختی را برای تشکیل ترکیب جدید برای حضور در لیگ برتر برعهده دارد.

دست خالی ترین سرمربی لیگ برتر!  (عکس)

حسینی که دو سال است در لیگ برتر با بازیکنانی کمتر شناخته شده بازی می کند و توانسته سهمیه لیگ برتر خودروسازان را حفظ کند، اکنون مشغول برنامه ریزی برای تمرینات آلومینیومی و بازی های پیش فصل و حضور در بازی های رسمی است. هنوز شاید 80. درصد تیم هدف او شکل نگرفته است و او سخت ترین کار را در بین تمام مربیان لیگ برای اجرای کارهای تاکتیکی خود در مربیگری دارد.

1892924

مجتبی حسینی در هفته گذشته تمرینات خود را با چند بازیکن فصل گذشته مانند امیر نوری، اسماعیل شریفات و … پشت سر گذاشت و از نظر بازیکنی ابزار لازم را برای اجرای فنی و بدنی آن در اختیار ندارد. برنامه های آماده سازی



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید مجتبی حسینی در حالی مدیریت آلومینیوم اراک را برعهده گرفت که این تیم تقریباً 9 بازیکن اصلی خود را از فصل گذشته از دست داد و در کنار آن خروج های زیادی داشت که در این شرایط و با بودجه محدود این باشگاه در فصل جدید روز به روز جداشدگان اضافه می شوند اما این مربی امیدوار است با حمایت سران ایرالکو بتواند هر چه زودتر تیمش را جمع کند و با سر و شکل بهتری به تمرینات ادامه دهد.