دشان: ما بدون واران نمی توانیم کوتاه بیاییم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که تیم فرانسوی امروز کشور خود را به مقصد سواحل جنوبی خلیج فارس ترک کرد، دیدیه دشان سرمربی این تیم به همراه هوگو لوریس کاپیتان خروس ها در نشست خبری شرکت کرد. در آستانه این سفر

دشان در مصاحبه امروز خود گفت که واران آنقدر برای خط دفاعی فرانسه مهم است که اگر او آنجا نباشد، مرد فرانسوی نمی تواند کرنرهای ارسالی تیم های حریف را متوقف کند. او البته گفت به همین دلیل ریسک نمی کند و زودتر از زمان لازم او را به زمین می فرستد.


سرویس خبر شماره: 1853554
23 نوامبر 1401 ساعت 20:40
10.8K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

واران در تساوی 1-1 یونایتد مقابل چلسی در ماه اکتبر در استمفوردبریج مصدوم شد و در حالی که فکر می کرد جام جهانی را از دست داده است، زمین را با گریه ترک کرد.

بدون واران نمی‌توانیم حریفان را کم کنیم. به عنوان یک قاعده کلی، او باید به اولین بازی ما برود، اما اگر 100 درصد آماده نباشد، ریسک نمی کنیم و زودتر از زمان لازم او را به زمین می فرستیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیدیه دشان در این نشست خبری موضوع مصدومیت رافائل واران را مطرح کرد و گفت که حضور این مدافع منچستریونایتد برای تیمش اهمیت بالایی دارد. اگرچه واران مدتی پیش مصدوم شد و تصور می شد که جام جهانی را از دست داده است، اما دشان در نهایت تایید کرد که آمادگی کافی برای بازی در قطر را دارد. در نتیجه نام واران وارد لیست نهایی فرانسوی ها شد.

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در آستانه پرواز تیم ملی کشورش به قطر برای حضور در جام جهانی، گفت رافائل واران نقش کلیدی در تیمش دارد و خطر استفاده زودهنگام از آن را نخواهد داشت.

دشان: ما بدون واران نمی توانیم کوتاه بیاییم

سرمربی تیم ملی فرانسه در این مصاحبه گفت: وارن در حال تمرین با توپ است و شرایطش خوب است و در چند روز آینده باید مراحل دیگری را پشت سر بگذارد که شرایطش را بهتر می کند، او در وضعیت خوبی قرار دارد و روحیه بالایی دارد. “