دشمنی عجیب پاتوسی با طوفان زرد! (تصویر)

گل اول آیاندا به سپاهان یکی از شب های جنجالی لیگ برتر در سال 2018 را رقم زد.استقلال برای زنده نگه داشتن امیدهای لیگ به برد نیاز داشت و هر چه تلاش کرد نقش بر آب شد.در ثانیه های پایانی بازی پاتوسی که یکی از ستاره ها بود. تیم شفر در آن زمان حرکتی انفجاری انجام داد و خط دفاعی سپاهان را به هم ریخت. ، او در موقعیت تک به تک قرار گرفت و نیازمندان را قرار داد و توپ را به زیبایی به عمق دروازه نیازمندان فرستاد. آن شب پاتوسی به دست آبی ها به بهشت ​​رفت و همین موضوع قلعه نویی را ناراحت کرد. البته این پایان فصل برای آبی ها خوشایند نبود و رقیب دیرینه آنها به مقام قهرمانی دست یافت.

پاتوسی در پایان فصل از استقلال به بانی یاس امارات رفت و فصل خوبی را سپری نکرد. پس از آن به توصیه جواد نکونام به فولاد رفت.


سرویس خبر شماره: 1841454
9 سپتامبر 1401 ساعت 10:30 ب.ظ.
24.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نیازمندان دوباره باختند

فولاد در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر و در حساس ترین بازی هفته موفق شد با گل دیرهنگام آیاندا پاتوسی از سد سپاهان بگذرد.

دشمنی عجیب پاتوسی با طوفان زرد!  (تصویر)

بردی که برای جواد نکونام و تیمش ارزش زیادی داشت او را با پرسپولیس در رده دوم جدول قرار داد و این جشن را در فولاد شهر رقم زد.

عملکرد آیندا مقابل سپاهان بی نظیر بود. او در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل سپاهان موفق شد 4 گل به ثمر برساند و گل امشب همان گلی بود که در سال 2018 با پیراهن استقلال به ثمر رساند.

سپاهان امشب هم گرفتار تیم فوق العاده پرس نکونام شد و نتوانست آنطور که باید موقعیت ایجاد کند و در ثانیه های پایانی درست زمانی که تصور می شد بازی با همین نتیجه به پایان برسد، سلمانی با پاس دادن زیر فشار اشتباه کرد. بازیکنان فولاد با یک پرواز سریع با نیازمندان تن به تن کرد.

نکته جالب اینکه نفراد با وجود درخشش در جریان بازی باز هم مغلوب او شد و این بار ضربه دقیق آیادا وارد دروازه سپاهان شد تا فولاد اولین باخت موریس در اصفهان را رقم بزند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدون شک محبوب ترین حریف پاتوسی در لیگ برتر سپاهان است و او عادت دارد در نقش جهان گل های دیرهنگام را به ثمر برساند.

نکته جالب اینجاست که 4 گل از 5 گل او به سپاهان در جریان بازی به ثمر رسیده و تنها یک بار از روی نقطه پنالتی دروازه این تیم را باز کرده است.