دعوای توئیتری وزیر بلژیک با کریم بنزما


سرویس خبر شماره: 1832623
17 جولای 1401 ساعت 21:30.
نمایش 4K |

1نقطه نظر

بنزما این روزها در میامی تعطیلات خود را سپری می کند. او ویدئویی را در توییتر منتشر کرد که صحنه هایی از رانندگی او با جت اسکی، استفاده از جت شخصی و رانندگی با خودروهای لوکسی مانند لامبورگینی و فراری را نشان می داد.

توییت کریم بنزما

پست اخیر کریم بنزما در توییتر که صحنه هایی از تعطیلات پر زرق و برق ستاره فرانسوی را نشان می داد، انتقادات گسترده ای را از سوی دوستداران محیط زیست به دنبال داشت.

دوستداران محیط زیست معتقدند سبک زندگی پر زرق و برقی که بنزما در این ویدئو ترویج می کند، صدمات غیرقابل توجیهی به طبیعت و محیط زیست وارد می کند و انتظار می رود یک فوتبالیست مشهور نسبت به محیط زیست مسئولیت بیشتری داشته باشد. جالب ترین واکنش به بنزما را یکی از وزیران دولت بلژیک نشان داد.

ژرژ گلیسین، یکی از وزرای کابینه بلژیک، با انتشار توییتی، سعی کرد صحنه های ویدیوی بنزما را به شیوه ای کنایه آمیز بازسازی کند. در این ویدئو، او برخلاف سرگرمی های بنزما، با دوچرخه در حال گردش در شهر، استفاده از اسکوتر برقی یا سوار شدن به مترو به محل کارش دیده می شود.

واکنش وزیر بلژیک به فیلم تعطیلات کریم بنزما



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پست اخیر کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید در توئیتر خبرساز شده است. بنزما با انتشار توییتی صحنه هایی از تعطیلات پر زرق و برق خود را با هوادارانش به اشتراک گذاشت. اما فیلم اکران شده توسط بنزما با انتقادات گسترده طرفداران محیط زیست مواجه شد.

ژرژ گلیسین، یکی از وزرای کابینه بلژیک، پاسخی طنز آمیز به توییت بنزما در توییتر منتشر کرد. طعنه های وزیر بلژیکی به بنزما در ویدیوی تعطیلاتش توجه را به این ماجرا جلب کرد.