دفاع کوتاه درویشی مقابل مدیریت باشگاه پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 1852415
17 نوامبر 1401 ساعت 08:31 |
2.6 هزار |

0نقطه نظر

ما به بازیکنان خارجی بدهی نداریم.

درویش همچنین با اشاره به پرداختی های باشگاه پرسپولیس به بازیکنان بزرگسال و خردسال گفت: طبق قراردادها به هیچ بازیکن خارجی بدهکار نیستیم و تمام پول ها پرداخت شده است یا نقدی پرداخت کرده ایم یا از طریق دوستان از دوستان کمک گرفته ایم. آنها حساب داشتند و ما پرداخت کردیم. همچنین جدا از اینکه طبق قرارداد به بازیکنان بزرگسال دستمزد دادیم، برای اولین بار بعد از 30-40 سال، 50 درصد قرارداد آنها را هم به تمام تیم های پایه پرداخت کردیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که بازیکنان پرسپولیس بارها از شرایط بد محل تمرین خود گلایه کرده بودند، حالا در آستانه از سرگیری تمرینات این تیم، رضا درویش از حل این مشکل خبر داد و اعلام کرد که پرسپولیس فصل را در ادامه فصل ادامه خواهد داد. دو زمین چمن کیفیت خواهد داشت. مدیرعامل پرسپولیس همچنین در بخشی از سخنان خود از پرداخت قرارداد بازیکنان بزرگسال و پایه پرسپولیس خبر داد.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: در یک ماه گذشته موفق شدیم قرارداد زمین تمرین تهرانسر را امضا کنیم که مورد نظر سرمربی و کادر فنی بود و بچه ها هم از یک جلسه استفاده کردند. برای ادامه فصل در این 15 روز چمن شهید کاظمی را هم تعمیر کردیم. زمین چمن نفت را هم داریم که جا دارد از مدیران و تربیت بدنی نفت تشکر کنیم که این فرصت را در اختیار ما قرار دادند تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. کلیه هزینه ها پرداخت شده و قرارداد امضا شده و آماده استفاده می باشد.

رضا درویش می گوید اولین مدیرعاملی است که در چهل سال گذشته نیمی از قرارداد تیم های پایه را پرداخت کرده است.

دفاع کوتاه درویشی مقابل مدیریت باشگاه پرسپولیس