دفاع یحیی از ستاره پرسپولیس/نه! او این کار را نمی کند

در این بازی علیرضا در چند صحنه با بازیکنان حریف برخورد کرد و خود را مجروح کرد که باعث شد چند بار بازی به دلیل مصدومیت بیرانوند متوقف شود و داور از کادر پزشکی پرسپولیس خواست تا روی سر علیرضا حاضر شده و او را مداوا کنند. . پرداخت وقتی این اتفاق در نیمه دوم افتاد، ساکت الهامی، سرمربی هواداران که تیمش عقب بود، ناگهان عصبانی شد و کمی عصبانی شد. الهامی که دستیار یحیی گل محمدی بود جمله عجیبی خطاب به سرمربی پرسپولیس گفت که با واکنش گل محمدی همراه شد.

یحیی در پاسخ الهامی گفت: این حرف ها درست نیست و بیرانوند قصد ندارد وقت بازی را بکشد، ما به این چیزها نیاز نداریم و هیچکس در تیم من زمان را از دست نمی دهد. بیرانوند پس از چند لحظه با اینکه درد داشت از روی زمین بلند شد و به کارش ادامه داد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پرسپولیس در روزی که بازی با هواداران را طوفانی شروع کرد، در همان ابتدای بازی و قبل از دقیقه 10 دو گل به ثمر رساند و تا حدود زیادی برای پیروزی مقابل هواداران و صعود به اتحادیه فوتبال آرام گرفت. فینال جام حذفی

پرسپولیس پس از دو گل، سعی در مدیریت بازی داشت و در نهایت موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از سد حریف بگذرد و حریف استقلال در فینال شود. در این بازی علیرضا بیرانوند باز هم به عنوان ناجی برای تیمش ظاهر شد و موفق شد در یک بازی مهم با مهار پنالتی مسعود شجاعی بار دیگر به کمک تیمش بیاید.

ساکت که فکر می کرد بیرانوند می خواهد بازی را به تعویق بیندازد به یحیی گفت: «بابا حالش چطوره؟ بیرانوند در دو جام جهانی بازی کرد و این کارها برای چیست؟ گل محمدی با شنیدن این حرف ها از الهامی واکنش نشان داد و به شدت از ستاره تیمش دفاع کرد.