دلخوری جدید برای رونالدو: حضور غیرمجاز در رختکن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال النصر شب گذشته در حضور کریستیانو رونالدو با 2 گل از سد تیم آلتایی گذشت. فوق ستاره پرتغالی که در موقعیتی ویژه شاهد پیروزی تیمش بود، ممکن است با مشکل جدیدی مواجه شود.

ویدئوی لو رفته از اسطوره پرتغالی او را در رختکن النصر و در ورزشگاه مرسل پارک نشان می دهد که با کادرفنی و بازیکنان شوخی می کند و همچنین در بخشی از رختکن تمرینات ورزشی انجام می دهد.

1788985



مجله اخبار فوتبال خارجی

با این حال شب گذشته رونالدو در ورزشگاه مرسول پارک حاضر شد و پیروزی تیمش را از نزدیک تماشا کرد. البته حضور او محدود به جایگاه ویژه نبود و این بازیکن در رختکن تیم با هم تیمی هایش دیدار کرد و این پیروزی را به آنها تبریک گفت.

1788984

رونالدو که پس از اتفاقات دیدار منچستریونایتد و اورتون 2 جلسه محروم شد، باید این حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انگلیس در عربستان را اجرا کند و به همین دلیل در دیدار بعدی غایب خواهد بود. بازی با النصر .

این احتمال وجود دارد که کریستیانو رونالدو با جریمه دیگری روبرو شود زیرا او اجازه حضور در رختکن نصر را نداشت.

دلخوری جدید برای رونالدو: حضور غیرمجاز در رختکن


سرویس خبر شماره: 1863362
17 ژانویه 1401 ساعت 12:01 |
12.8K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

در همین زمینه سعد الصبیعی، روزنامه نگار ورزشی از احتمال جریمه جدید رونالدو توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد. الصبیعی در توییتر خود نوشت که رونالدو قبل و در جریان بازی مقابل آلتای در رختکن تیم حضور داشت، هرچند که اجازه این کار را نداشت.