دلداری ستاره آرسنال در رامسدیل پس از اشتباه بزرگ!


سرویس خبر شماره: 2007906
20 مارس 1402 ساعت 7:40 ق.ظ.
4.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ویلیام سالیبا، ستاره آرسنال گفت که سعی کرده آرون رمزدیل دروازه بان خود را در نیمه دوم آرام کند تا بتواند به بازی بازگردد.

دلداری ستاره آرسنال در رامسدیل پس از اشتباه بزرگ!

رمزدیل در پیروزی 2-1 آرسنال مقابل برنتفورد شروعی غیرمعمول داشت زیرا قوانین لیگ برتر مانع از بازی دروازه بان اول دیوید رایا به صورت قرضی از برنتفورد شد.

با این حال، همه چیز برای Ramsdale ساده نبود زیرا او در اواخر نیمه اول با یک خطای پاس تحت فشار گل تساوی را به مهمانان هدیه داد.

1999838

صلیبا پس از پیروزی تیمش گفت که در فاصله بین دو نیمه تلاش کرده شرایط رامسدیل را تغییر دهد. او به beinsport گفت: “من گفتم باید در نیمه دوم بیرون بیاییم تا برنده شویم. همه اشتباه کردند، ماه گذشته من دو اشتباه مرتکب شدم و تیمم در نهایت مرا نجات داد… بنابراین نیمه دوم معکوس را دیدید، برنتفورد سه “این موقعیت خوبی بود. و آرون ما را نجات داد، بنابراین این یک ذهنیت خوب از تیم است.”

سالیبا تنها چهره آرسنال نبود که از رامسدیل حمایت کرد، زیرا کای هاورتز، گلزن آرسنال از دروازه بان دفاع کرد و به بی بی سی اسپورت گفت: همه در تیم ما در طول فصل اشتباهاتی مرتکب شده اند، گاهی اوقات زمانی که شما دروازه بان هستید ممکن است بدتر به نظر برسد. ما همه با هم هستیم. ما در رختکن در نیمه دوم در مورد آن صحبت کردیم و شرایط را تغییر دادیم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی