دلیل استعفای گل محمدی باز هم موضوعی شد/ بازیکنان پرسپولیس به دنبال محل تمرین هستند

این مشکل باعث شده تا مسئولان باشگاه برای یافتن زمین مناسب با یکدیگر مشورت کنند که کار ساده ای نیست.

ماجرا از این قرار است که بسیاری از تیم های شهرستانی به جای تمرین در زمین های چمن استان و شهرستان خود برای تمرین به تهران می آیند و به همین دلیل بسیاری از زمین های با کیفیت و استاندارد تهران در مالکیت و اجاره تیم های شهرستانی است. بنابراین یافتن زمین مناسب برای تمرین یکی از مشکلات باشگاه پرسپولیس است. افشین پیروانی چندین بار در مصاحبه های خود به آن اشاره کرده است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در شرایطی که پرسپولیس قرار است دو دیدار تدارکاتی مقابل فولاد و گل گهر برگزار کند، گفته می شود زمین ورزشگاه شهید کاظمی به دلیل تمرین مستمر و بازی های زیاد روی آن، کیفیت لازم خود را از دست داده است و مهمتر از همه، نبود زیرساخت های کافی که باعث عصبانیت یحیی گل محمدی شد. بر این اساس مسئولان باشگاه به دنبال زمین تمرینی مناسب هستند و به همین دلیل هنوز محل برگزاری دو بازی دوستانه مقابل گل گهر و فولاد مشخص نیست.

لازم به ذکر است پیش از این نیز میدان نفتی تهرانسر در اختیار این تیم بود. در همان ابتدای حضور درویش، یحیی گل محمدی از سمت خود استعفا داد و یکی از دلایل این استعفا نبود زمین تمرین بود و به همین دلیل درویش بلافاصله زمین تهرانسر را برای پرسپولیس اجاره کرد. اما جالب اینجاست که با وجود این زمین، تمامی دیدارها و تمرینات پرسپولیس در کاظمی انجام می شود و به همین دلیل علاوه بر زرد شدن قسمتی از زمین، برخی از نقاط زمین دیگر چمن ندارند و عملا دارند. تبدیل به خاک