دلیل اصرار یحیی برای جذب این ستاره مشخص شد

مرتضی علاوه بر تبحر در توبیخ، خیلی خوب بازی می کند و مدافع آندربالی نیست. مرتضی که امید زیادی به حضور در جام جهانی دارد این روزها در اردوی تیم ملی انگیزه زیادی دارد و امیدوار است بتواند دومین جام جهانی متوالی را برگزار کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مرتضی پس از محرومیت و مشکلاتی که در برنامه پورعلی گنجی ITC به وجود آمد، نتوانست پرسپولیس را در اولین دیدارها همراهی کند. با این حال مرتضی با حل شدن این مسائل در تمام بازی های پرسپولیس به عنوان چاره بازی بازی کرد.

دلیل اصرار یحیی برای جذب این ستاره مشخص شد

مرتضی پورعلیگنجی که تابستان امسال به پرسپولیس پیوست، از سال 1394 در تیم ملی حضور دارد و از آن زمان تاکنون در تمامی مسابقات ملی حضور داشته است. مرتضی که قبل از آمدن کی روش در لیست اسکوچیچ جایی نداشت و قرار نبود به اردوی اتریش برود پس از بازگشت به تیم ملی دعوت شد تا مشخص شود کارلوس نیز مانند یحیی گل محمدی اعتقاد خاصی به مرتضی دارد.

یحیی که شناخت خوبی از پورعلی گنجی داشت به دنبال حضور این مدافع ملی پوش در جمع سرخ پوشان بود تا مشکلاتی را که از خط دفاعی بازی می کند برطرف کند. بازی سازی از دفاع کاری بود که محمدحسین کنعانی زادگان به خوبی انجام داد و به عنوان مدافعی که پای خوبی روی توپ داشت درصد بالایی از پاس های خود را به مقصد رساند. او همیشه مقاصد مناسبی را برای پاس ها انتخاب می کرد و در خارج کردن تیم از زیر فشار مطبوعات حریف استاد بود.

پس از کنعانی، این روند در پرسپولیس متوقف شد و یحیی با جذب مرتضی پورعلیگنجی به دنبال تغییر این روند بود. مرتضی پیش از این در خط هافبک بازی کرده و به عنوان یک مدافع با پاهایش روی توپ دیده می شود. آنها با گلسیانی زوج بسیار خوبی را در پرسپولیس تشکیل دادند و این تیم در 11 بازی اول لیگ تنها 3 گل دریافت کرد. .

پرسپولیس در تابستان امسال تغییرات زیادی را به خود دیده و بازیکنان زیادی به این تیم دعوت شده اند. یکی از بازیکنانی که یحیی گل محمدی اصرار به امضای قرارداد داشت مرتضی پورعلی گنجی بود. مرتضی که شاگرد یحیی در نفت تهران بود یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس بود و عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته است. پ