دلیل انتقال 2 جوان استقلالی به تیم های دیگر

وی در پاسخ به اینکه استقلال در صورت تمایل سرمربی آینده فلاح برای جذب فلاح باید چندین میلیارد پول به پیکان بدهد، گفت: فرهاد که آمد اصلا بازیکنان جوان را نمی شناخت. فقط یکی دو نفر را خودش دید، آنها را انتخاب کرد و برد و شناخت، اما من گفتم محمدحسین فلاح و یکی دو نفر دیگر را به تیم بزرگسالان ببرم، قبول نکرد.

برهانی یادآور شد: یا باید تیم دوم داشته باشید یا به طور دائم از بازیکنی از تیم بزرگسالان استفاده کنید و اگر این اتفاق نیفتد باید رضایت او را بدهید. باشگاه پیکان هرگز بازیکن جوانی را به صورت قرضی نمی گیرد تا روی آن کار کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرش برهانی، سرمربی تیم امید استقلال و سرپرست آکادمی آن باشگاه در گفتگوی زنده با فوتبال برتر گفت: این به مذاق فرهاد (مجیدی) نبود و چرا محمدحسین فلاح نبود. از تیم های پایه به بزرگسالان استقلال منتقل شد.» برای همین به پیکان رفت!


سرویس خبر شماره: 1871543
02 مارس 1401 در 01:36
6.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

برهانی: گفتم این بازیکن را بگیریم.

برهانی اضافه کرد: استقلال و پرسپولیس هواداران زیادی دارند و باید بدانند که استفاده از بازیکن جوان برای باشگاه پاداش است. لیورپول با بازیکنان 16 ساله بازی می کند و ما نیز باید یاد بگیریم که چگونه این کار را انجام دهیم.

وی افزود: محمدرضا خالدآبادی هم دروازه بان تیم من بود که آن را در اختیار هواداران قرار دادم. فوتبالیست جوان باید این بستر توسعه را ببیند. همچنین هوادار هم مثل پیکان بازیکن قرضی نگرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: سال گذشته به فلاح گفتم به تیم بزرگسالان برود اما فرهاد مجیدی قبول نکرد و سلیقه او نبود. باشگاه استقلال هم گفته این بازیکن را قرضی بده که من به پیکان گفتم هیچ بازیکن پایه ای را قرضی نمی خواهد. اگر نمی خواهید از این بازیکن استفاده کنید، رضایت خود را بدهید.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال دلیل عدم انتقال دو بازیکن پایه این تیم به پیکان و فن را تشریح کرد.

دلیل انتقال 2 جوان استقلالی به تیم های دیگر

مدیر آکادمی باشگاه استقلال یادآور شد: محمود فخری دو سال پیش با 6 بازیکن جوان مانند فردین رجب، محمدحسین فلاح، سبحان خاقانی، خدامرادی و… بازی کرد اما چه حمایتی از او شد؟ هوادار هم باید در این مواقع از سرمربی حمایت کند که این اتفاق نیفتاده است.