دلیل عدم شرکت ریوالدو در مراسم خاکسپاری پله

ریوالدو ساعاتی پیش با بیان اینکه در مراسم تشییع پله شرکت نکرده است، گفت: “رسانه ها می گویند که هیچ ستاره برزیلی در مراسم تشییع پله حضور نداشت و من می خواهم در مورد آن توضیح بدهم. من فقط در مورد خودم صحبت می کنم نه دیگران. اگرچه می دانم که پله”. بزرگترین تاریخ است، اما مطمئن نیستم که حتی اگر در برزیل بودم، در مراسم او شرکت کنم.

ریوالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل که به دلیل عدم حضور در مراسم تشییع پله با انتقادات گسترده ای مواجه شد، غیبت خود را توضیح داد.

دلیل عدم شرکت ریوالدو در مراسم خاکسپاری پله

اما بسیاری از ستاره های فوتبال در این مراسم حضور نداشتند و ریوالدو برزیلی یکی از آنها بود. غیبت ستاره های برزیلی مانند ریوالدو، کافو و نیمار باعث شده تا آنها در خانه با انتقادات شدیدی روبرو شوند. شدت انتقادات به تدریج باعث شد چند تن از این ستاره ها با مردم صحبت کنند و دلیل غیبت خود را توضیح دهند.

1788501
به گزارش “ورزه سه”، پله اسطوره فوتبال برزیل حدود یک هفته پیش پس از مبارزه طولانی با سرطان در سن 80 سالگی درگذشت و دنیای فوتبال را شوکه کرد. مراسم تشییع و خاکسپاری پادشاه فوتبال دوشنبه و سه شنبه در ورزشگاه سانتوس این باشگاه برگزار شد و انتظار می رود بسیاری از ستاره های فعلی و سابق جهان برای ادای احترام به پله در این مراسم شرکت کنند.


سرویس خبر شماره: 1863091
15 ژانویه 1401 @ 8:17 ب.ظ
3.2 هزار |

0نقطه نظر

من دوست ندارم در تشییع جنازه کسی شرکت کنم و البته با کسانی که دوست دارند در چنین مراسمی شرکت کنند، مخالفتی ندارم. من پله را ملاقات کردم، اغلب با او صحبت کردم و این فرصت را داشتم که در طول زندگی اش از او ادای احترام کنم. من با عشق و تحسینی که همیشه به او داشتم احترام گذاشتم و پله از من تشکر کرد. هیچ کس نمی تواند عشق و تحسین من برای پله را زیر سوال ببرد زیرا من در مراسم تشییع جنازه پله شرکت نکردم. من در زمان حیات پله به او ادای احترام کردم و وجدانم راحت است.

1788502



مجله اخبار فوتبال خارجی