دلیل نیمکت نشینی ستاره آرسنال مشخص شد! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2007870
19 مارس 1402 در 10:19 ب.ظ.
1.3K |

0نقطه نظر

برنتفورد موفق شد با خطای مهلک آرون رمزدیل مقابل آرسنال گل تساوی را به ثمر برساند.

دلیل نیمکت نشینی ستاره آرسنال مشخص شد!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیدار فینال لیگ برتر انگلیس امروز، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان برنتفورد خواهد بود. توپچی ها با 2 امتیاز کمتر از صدر جدول، می توانند با پیروزی در دیدار امشب به طور موقت جایگاه لیورپول را در رده اول بگیرند.

در این دیدار میکل آرتتا به دلیل قرارداد قرضی دیوید رایا که نمی تواند مقابل برنتفورد بازی کند، آرون رمزدیل را وارد دروازه تیمش کرد. اتفاقی که می تواند سرنوشت بازی را به کلی تغییر دهد.

1999756

آرسنال در دقیقه 19 نیمه اول با گل دکلان رایس به برتری رسید. آنها این برتری را تا آخرین ثانیه های نیمه اول حفظ کردند، اما اشتباه رمزدیل مانع از آن شد که آرتتا خوشحال به رختکن برگردد.

در دقیقه 4+45 بازیکنان آرسنال توپ را به رمزدیل پاس دادند. او قصد داشت توپ را از سمت راست به پایین پاس بدهد که با تکل یوآن ویزا، توپ به پای این مهاجم برنتفورد برخورد کرد و او در کمال ناباوری وارد دروازه شد.

1999755

این اشتباهات می تواند به معنای پایان فصل رامسدیل با آرسنال باشد و سرمربی اسپانیایی توپچی ها دیگر در این مرحله مهم از فصل به او اعتماد نخواهد کرد. با توجه به شایعات و شرایط فعلی، قرار است این مدافع انگلیسی در پایان فصل از این تیم جدا شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی