دلیل نیمکت نشینی ستاره پرسپولیس مشخص شد/ عواقب یک مصاحبه جنجالی

این بازیکن که در روزهای اخیر مشکلی با پرسپولیس نداشت، در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس حضور نداشت و به همین دلیل هواداران پرسپولیس به دلیل دوری از این بازیکن نسبت به خط اصلی تیم، او را با عارف غلامی مقایسه کردند. بالا

عارف غلامی مدافع تیم استقلال از حضور در تمرین روز پنجشنبه این تیم و حضور در دیدار با فولاد محروم شد. قرار بود سروش هم به سرنوشت عارف غلامی دچار شود اما پرسپولیسی ها با حمایت از هم تیمی خود اعلام کردند که اگر سروش اجازه تمرین و بازی نداشته باشد در بازی ها شرکت نخواهند کرد.

سروش رفیعی، پرسپولیسی که تابستان امسال به تازگی خریداری شده، یکی از اتفاقات خوب تیمش در این فصل بوده است. رفیعی که برای سومین بار به پرسپولیس آمده بود با این تیم قهرمان شد و از بازیکنان باتجربه پرسپولیس به حساب می آید.

این هافبک 32 ساله که از ابتدا در 7 بازی قبلی این تیم در ترکیب پرسپولیس حضور داشت، به دلیل اظهارنظرهایی که بعد از بازی قبلی پرسپولیس مقابل تراکتور داشت، با اخطار جدی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

رفیعی که در تمام تمرینات پرسپولیس حضور داشت و مصدومیتی نداشته است، در بازی حساس مقابل سپاهان در ترکیب اصلی این تیم حضور نداشت اما به عنوان وقت دوم وارد این دیدار شد. همانطور که شنیدیم دلیل اصلی نیمکت نشینی سروش در بازی با سپاهان مسائل روحی و روانی این بازیکن بوده است.

رفیعی در چند روز گذشته وضعیت روحی خوبی نداشت و پس از اتفاقات بازی با تراکتور و مصاحبه تند رفیعی با یکی از فعالان سیاسی، وضعیت روحی سروش رو به وخامت گذاشت. همین مشکل باعث شد یحیی گل محمدی از رفیعی در ترکیب اصلی خود استفاده نکند و محمد عمری را در ترکیب ثابت قرار دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال