دمبله: می دانستم که این لحظه بالاخره فرا خواهد رسید


سرویس خبر شماره: 1982289
4 دسامبر 1402 در 2:46 ب.ظ.
2.2 هزار |

3نقطه نظر

خوشحالم که گل زدم

عثمان دمبله شب گذشته اولین گل خود را برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند و گفت که می داند این لحظه دیر یا زود فرا خواهد رسید.

دمبله: می دانستم که این لحظه بالاخره فرا خواهد رسید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پی اس جی شب گذشته در بهترین شب عثمان دمبله توانست با نتیجه 5 بر 2 مقابل موناکو پیروز شود. دمبله که در 15 بازی قبلی برای پاریس گل نزده بود و تنها 4 پاس گل داده بود، در نهایت در شانزدهمین بازی پای خود را برای گلزنی باز کرد. آخرین باری که او در یک بازی رسمی باشگاهی گل زد، ژانویه گذشته بود، زمانی که بارسا در کوپا دل ری به مصاف سوسیداد رفت.

1958325

ستاره فرانسوی که در این فصل بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ های معتبر فرصت گلزنی ایجاد کرده است، گلی دیدنی به ثمر رساند و پس از بازی گفت که می دانستم بالاخره آن لحظه فرا خواهد رسید.

1958322

یک دمبله بسیار خوشحال گفت“همه ما از این پیروزی خوشحالیم زیرا بازی مهمی مقابل یک رقیب مستقیم بود. این یک پیروزی 6 امتیازی بود و همه شما می دانید که شکست دادن موناکو که یکی از قوی ترین تیم های قهرمانی است، n” اصلاً کار آسانی است. “ما قطعا یک هفته دیگر در صدر جدول خواهیم ماند و اکنون باید به خوبی برای مسابقات سخت بعدی آماده شویم.”

1958323

دمبله ادامه داد: “اولین هدف من؟ خوشحالم چون بعد از چهار پنج بازی اول لیگ می خواستم خیلی سریع گل بزنم و بعد به خودم گفتم نگران نباش و فوتبالت را بازی کن. بعد از آن می دانستم که بالاخره این لحظه قرار است فرا برسد و گل بزنم. دیدم که فابیان یک پاس خوب پشت دفاع به من داد. در آن لحظه تصمیم گرفتم ضربه محکمی بزنم و خوشبختانه توپ وارد دروازه شد. بله، من خیلی خوشحالم.»

مجله اخبار فوتبال خارجی