دمبله: چهار سال از عمرم را تلف کردم


سرویس خبر شماره: 1844831
31 سپتامبر 1401 ساعت 09:22
1

0نقطه نظر

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا می گوید از شرایط زندگی خود بین سال های 2017 تا 2021 ناراضی است.

دمبله: چهار سال از عمرم را تلف کردم


دمبله در گفتگو با RMC Sport گفت: “از سال 2017 تا 2021 وقتم را بیهوده و به طرز بزرگی هدر دادم. چهار سال از عمرم را از دست دادم. باید سخت کار می کردم تا بتوانم بازی کنم، سالم باشم و خوب باشم. بتواند به درستی عمل کند.”
این بازیکن با اشاره به مشکلاتی که در این مدت برایش به وجود آمد، گفت: مصدومیت های زیادی از ناحیه همسترینگ داشتم، مربیان به من اشاره کردند که اگر بیشتر تلاش نکنم با مشکل جدی مواجه می شوم. رونالد کومان و اوضاع با ژاوی بهتر شد. “وقتی به بارسا رسیدم، جوان تر بودم، همیشه بیرون می رفتم و به دنبال تفریح ​​بودم، اما نه آنقدر که مردم می گویند یا تصور می کنند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دمبله به عنوان یکی از ستاره های آینده بروسیا دورتموند در فوتبال جهان راهی بارسلونا شد اما نتوانست درخششی که پیش از این در نیوکمپ به نمایش گذاشته بود را تکرار کند.
دوران حضور او در بارسلونا مملو از مصدومیت ها و تنش هایی بود که او با مدیران و مربیان مختلف کادر فنی آن تیم داشت که باعث شد بسیاری مبلغ هنگفتی را که برای او پرداخت شده را ضرری برای باشگاه بدانند.
او حتی تا جایی پیش رفت که بارسا را ​​ترک کرد و سران این باشگاه به این نکته اشاره کردند که این بازیکن فرانسوی باید در فصل نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته فروخته شود اما این اتفاق نیفتاد و ژاوی توانست تا زمان قراردادش آن را به درستی مدیریت کند. با بارسا نیز باید تمدید شود.