دنیا طرفدار رونالدو است! / مصدومیت هم تیمی و احتمال ترمیم کریستیانو

این وضعیت نشان دهنده مشکلاتی است که از زمانی که یونایتد در تابستان امسال نتوانست ادینسون کاوانی را جایگزین کند، به وجود آمده است، زیرا باشگاه بخش بزرگی از بودجه نقل و انتقالات خود را صرف تعقیب فرنکی دی یونگ هافبک بارسلونا کرد. از دست دادن داروین نونز در ابتدای تابستان نیز می تواند ضربه ای برای شیاطین سرخ باشد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

آنتونی مارسیال خط حمله تیم را در طول پیش فصل هدایت می کرد اما آخر هفته گذشته در بازی مقابل اتلتیکو مادرید از ناحیه همسترینگ آسیب دید و بازی افتتاحیه لیگ مقابل برایتون و دو بازی بعدی را از دست خواهد داد.

تنهاچ می‌تواند با مارکوس راشفورد یا آنتونی الانگا در خط میانی بازی کند و می‌تواند یک 9 کاذب را در نظر بگیرد، کاری که او هفته گذشته در پشت درهای بسته مقابل رکهام انجام داد.

فقدان گزینه های تهاجمی منچستریونایتد به این معنی است که تنهاچ احتمالا مجبور خواهد شد رونالدو را در ترکیب اصلی قرار دهد، علیرغم اینکه تایید شده است که رونالدو آماده نیست.

این بازیکن 37 ساله با از دست دادن تور تابستانی باشگاه و 5 بازی دوستانه، دو هفته از نظر آمادگی جسمانی از هم تیمی های خود عقب است. با این حال، رونالدو یکشنبه 45 دقیقه مقابل رایو وایکانو بازی کرد و در تمرینات این هفته عالی بود.