دنی آلوز: آرنولد بهترین دفاع راست دنیاست

دنی آلوز، مدافع کهنه کار بارسلونا، سه مدافع راست برتر فعلی، خود را به دنیای فوتبال معرفی کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلوز در دوران اوج خود به عنوان مدافع راست یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می شد و در این پست با پیراهن بارسلونا به موفقیت های زیادی دست یافت.
این بازیکن که پیش از این بین سال های 2008 تا 2016 برای بارسلونا بازی می کرد، نوامبر امسال به این تیم بازگشت تا آخرین سال های فوتبال خود را در نیوکمپ سپری کند.
این بازیکن 38 ساله در مصاحبه با فورفورتو از بهترین مدافعان دفاع راست فوتبال جهان تمجید کرده است.

آلوز گفت: “من هنوز برای ترنت الکساندر آرنولد احترام و تحسین زیادی قائل هستم.” او یک فوتبالیست بزرگ است. توانایی و مهارت های این بازیکن در سطح جهانی است. دوست دارم ریس جیمز و اشرف حکیمی هم بازی کنند. آنها قدرت و تکنیک را ترکیب می کنند و بازیکنان بزرگی هستند. این سه نفر مشخصا ویژگی ها و سبک های متفاوتی دارند، اما همه آنها می دانند که چگونه وظایف خود را انجام دهند.”
این بازیکن برزیلی پیش از این در اولین حضورش در بارسا سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، سه جام باشگاه های جهان، شش عنوان قهرمانی لالیگا و پنج جام حذفی را کسب کرده است.
او پس از پیوستن به پاری سن ژرمن و طی دو فصل حضورش در این تیم، موفق شد شش جام دیگر را نیز به ویترین افتخارات خود بیافزاید و در یک فصل در یوونتوس دو جام لیگ و جام حذفی را به دست آورد تا به یکی از مهمترین جام ها تبدیل شود. بازیکنان پرافتخار تاریخ فوتبال



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817152 |
9 جولای 1401 ساعت 13:32 |
1,585 امتیاز خبر|

1نظرات