دنی آلوز: بارسا برای بازیکنان بزرگش ارزشی قائل نیست


سرویس خبر شماره: 1833185
21 تیر 1401 ساعت 11:39 |
760 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلوس پس از مدت ها غیبت از بارسلونا، فصل گذشته با قراردادی یک ساله به این تیم بازگشت.
اما حضور او در نیوکمپ زیاد دوام نیاورد و مدیران بارسا تصمیم گرفتند در پایان فصل قرارداد این بازیکن را تمدید نکنند تا او برای دومین بار بارسا را ​​ترک کند.
این بازیکن 39 ساله معتقد است که هنوز فرصت ها و توانایی های زیادی برای حضور در زمین دارد و امیدوار است بتواند به زودی مقصد بعدی خود را برای فصل آینده رقم بزند.
آلوس در گفتگو با گاردین در مورد بازگشتش به بارسلونا گفت: “از بازگشت به بارسلونا خوشحال بودم. رویای این دومین دوره حضور در بارسا را ​​به مدت 5 سال داشتم. تنها چیزی که باعث ناراحتی من نشد خوشحال نیستم. ، اینگونه توانستم از این تیم خداحافظی کنم.


وی با اشاره به شرایطی که در زمین رخ داد، گفت: از زمانی که به این تیم آمدم به صراحت اعلام کردم که دیگر یک جوان 20 ساله نیستم و می خواهم همه چیز اتفاق بیفتد. هر چیزی را از من پنهان کن، اما این باشگاه در سال های اخیر تغییرات زیادی کرده است.”
مدافع برزیلی از نحوه برخورد با او ابراز نارضایتی کرد و افزود: بارسلونا برای بازیکنان بزرگ خود که تاریخ این باشگاه را شکل داده اند ارزشی قائل نیست. “
آلوز همچنین عملکرد ژاوی را تحسین کرد و ادامه داد: “از او بسیار سپاسگزارم که مرا به بارسا بازگرداند. این باشگاه پر از جوانان با ایده های شگفت انگیز در زمین است و آنها فقط باید روی ذهنیت خود کار کنند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

دنی آلوز مدافع برزیلی از رفتار بارسلونا در پایان فصل گذشته راضی نیست.