دنی آلوز – بارسلونا; این داستان ادامه دارد

او در این مدت چهار بازی لالیگا انجام داد و عملکرد درخشانی داشت. مدافع برزیلی یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل برای دیگر هم تیمی هایش ارسال کرد. با وجود اینکه آلوز 38 سال سن دارد، یکی از بازیکنان کلیدی ژاوی بوده است که در حال حاضر هدایت بارسلونا را بر عهده دارد و در گذشته با این مدافع هم تیمی بود.


سرویس خبر شماره: 1814399 |
17 مارس 1400 ساعت 20:15 |
3,315 امتیاز خبر|

3نظرات

اسپورت مدعی شد که دنی آلوز قرار است قرارداد یک ساله خود را با بارسلونا تمدید کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دنی آلوز چند ماه پیش با قراردادی تا پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به نیوکمپ بازگشت. در قرارداد ستاره برزیلی بندی وجود دارد که می تواند یک سال دیگر تمدید شود. در واقع گفته می شود با توجه به رضایت باشگاه از عملکرد او در پست دفاع راست، این احتمال وجود دارد که از این بند استفاده شود و قرارداد این بازیکن برای یک فصل دیگر تمدید شود.

حالا اسپورت گزارش جدیدی از ستاره برزیلی بارسلونا منتشر کرده و مدعی شده بلوگرانا تصمیم نهایی خود را برای دنی آلوز گرفته و می خواهد قرارداد او را برای یک فصل دیگر تمدید کند. لازم است تمام توافقات لازم در این زمینه انجام شده و دستمزد دنی آلوز نیز برای فصل آینده افزایش خواهد یافت. همچنین به نظر می رسد باشگاه کاتالان در هفته های آینده به طور رسمی تمدید قرارداد را اعلام کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی