دهقانی: هر بازیکنی برای دفاع از آبروی خود می جنگد


سرویس خبر شماره: 1844758
30 سپتامبر 1401 در 03:25 ب.ظ
نمایش 3K |

2نقطه نظر

من به بدعهدی های برخی هواداران توجهی نمی کنم

دهقانی یادآور شد: تمرینات پرفشار را در تهران انجام می دهیم. بعضی روزها صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم و برای مسابقات بعدی آماده می شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی درباره اتفاقی که در بازی با پرسپولیس و لحظه گلزنی لوکادیا رخ داد و ویدیوی او در فضای مجازی دست به دست شد، توضیح داد: من اصلا به این مسائل توجه نمی کنم و هر فوتبالیستی که فقط برای تیم ملی بازی می کند. موفقیت تیمش او دعوا می کند من اصلا خوشحال نبودم. هر بازیکنی که در استقلال و پرسپولیس بازی کند هواداران تیم مقابل شیطنت می کنند. این کلی است و گاهی این گونه قضاوت ها صحیح نیست. من به آن توجه نمی کنم، اکثر افرادی که چیزی از فوتبال نمی دانند به این سوالات فکر می کنند. هر بازیکنی تلاش می کند تا برای تیمش نتایجی به دست آورد و از شهرت خوبی برخوردار باشد.

هافبک تیم نفت درباره عملکرد خود در 6 هفته گذشته که 2 گل و 2 پاس گل بود، توضیح داد: هر سال بهترین عملکردم را ارائه دادم. من در پرسپولیس و تراکتور مصدوم شدم. خدا را شکر امسال از نظر فوتبالی برای من خوب بود. از ابتدا تمرکز کردم، کمی بدشانس بودم وگرنه گل های بیشتری می زدم یا پاس گل های بیشتری می دادم.

وی در خصوص تقابل با تیم سابقش در هفته هفتم لیگ برتر گفت: 2 سال بسیار خوب را با تیم نساجی مازندران سپری کردم و به هواداران آنها ارادت خاصی دارم، تیم بزرگ و ریشه ای است و برای آنها آرزو دارم. موفقیت امیدوارم مقابل تیم قدیمی ام بهترین بازی را انجام دهم.

هافبک نفت مسجد سلیمان گفت عملکرد قدرتمند این تیم در چند هفته اول حفظ این روند را دشوارتر کرده است.

دهقانی: هر بازیکنی برای دفاع از آبروی خود می جنگد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم نفت مسجد سلیمان فصل متفاوتی را آغاز کرد و از نظر آماری عملکرد خوبی داشت. رضا دهقانی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید می توانند مقابل دو تیم بزرگ پایتخت بایستند، به خبرنگار ما گفت: امسال سعی کردیم با جان و دل بازی کنیم. با درایت آقای مهاجری و کادرفنی توانستیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. اما این موضوع مسئولیت ما را افزایش می دهد که بتوانیم با همین نیرو جلو برویم. مطمئناً کار ما را سخت تر کرد. ما باید برای آنچه هوادارانمان و آقای مهاجری می خواهند تلاشمان را مضاعف کنیم. بیایید آن را برای علاقه مندان معرفی کنیم.