ده هاچ: باید دو یا سه گل دیگر می زدیم


سرویس خبر شماره: 2007841
19 مارس 1402 در 6:59 ب.ظ.
1.3K |

7نقطه نظر

اریک تن هاچ پس از پیروزی مقابل اورتون گفت که دو گل کافی نیست و تیمش شایسته پیروزی با گل های بیشتر است.

ده هاچ: باید دو یا سه گل دیگر می زدیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس امروز با برگزاری دیداری در ورزشگاه اولدترافورد از ساعت 16:00 به وقت تهران آغاز شد که تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد با نتیجه دو بر صفر اورتون را شکست دهد. . .

دو گل شیاطین سرخ در این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که هر دو توسط آلخاندرو گارناچو، گل اول برونو فرناندز در دقیقه 12 و گل دوم توسط مارکوس راشفورد در دقیقه 36 به ثمر رسید.

1999677

با این نتیجه پانزدهمین برد فصل منچستریونایتد به دست آمد و این تیم با 47 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت. این در حالی است که تاتنهام با دو بازی کمتر از شیاطین سرخ و سه امتیاز بیشتر از آنها در رده پنجم قرار دارد.

ده هاچ در پایان بازی گفت“ما اخیراً نتایج خوبی نگرفته‌ایم و به فولام و سیتی باختیم. پیروزی امروز حیاتی بود. هدف ما کسب سه امتیاز و افزایش فشار روی تیم‌های بالای سرمان مانند تاتنهام بود. ما به این هدف رسیدیم و من.” خوشحالم.”

سرمربی هلندی ادامه داد: “هنوز بازی های زیادی باقی مانده است و ما در حال بازگشت به فرم خوب خود هستیم. ما می خواهیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم زیرا یونایتد طبیعتا باید بین چهار تیم برتر جدول باشد. هنوز 10 بازی باقی مانده است و هیچ چیز باقی نمانده است. کاری که ما باید انجام دهیم این است که با کسب بردهای متوالی فشار بر رقبایمان را افزایش دهیم و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.”

درخشش گارناچو:او در حال پیشرفت است و ما از این بابت بسیار خوشحالیم. سهم او در پیروزی امروز بسیار زیاد بود، او همچنین با حرکات و دریبل های خود مزاحم دائمی حریفان بود. دیدن تحسین او توسط مردم بسیار جذاب بود.”

ده هاچ نتیجه گرفت“من از تیم راضی هستم، اما می توانستیم سه یا چهار گل بزنیم، نه فقط دو گل پنالتی. ما خوب دفاع کردیم، اما فکر می کنم می توانستیم کمی بهتر بازی کنیم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی